چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

عزم پلیس و منابع طبیعی در حفاظت از جنگل‌های باشت

به گزارش کرونا از باشت، سرهنگ علی مسعود‌جو در دیدار با رئیس و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت اظهار کرد: برای صیانت از منابع طبیعی، همکاری، همدلی در راستای حمایت و صیانت از این سرمایه عظیم باید در بین آحاد جامعه و دستگاه‌های اجرایی تشدید شود. فرمانده انتظامی شهرستان باشت تأکید کرد: نیروی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106848
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

کرونا :

عزم پلیس و منابع طبیعی در حفاظت از جنگل‌های باشت

به گزارش کرونا از باشت، سرهنگ علی مسعود‌جو در دیدار با رئیس و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت اظهار کرد: برای صیانت از منابع طبیعی، همکاری، همدلی در راستای حمایت و صیانت از این سرمایه عظیم باید در بین آحاد جامعه و دستگاه‌های اجرایی تشدید شود.

فرمانده انتظامی شهرستان باشت تأکید کرد: نیروی انتظامی همچون گذشته آمادگی همکاری کامل با منابع طبیعی در خصوص پیشگیری از تخریب و اجرای احکام قضائی، اطفا حریق در عرصه‌های منابع طبیعی، مقابله با پدیده زمین خواری و قاچاق چوب نقش مهمی در حفاظت از عرصه های ملی را دارد.

وی ادامه داد: حوزه فعالیت نیروی انتظامی فراوان است اما با وجود طیف گسترده فعالیت و مشغله کاری، آمادگی خود را در مقاطع مختلف برای همکاری با منابع طبیعی اعلام می‌کنیم.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت نیز با تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در راستایی پیشگیری و مبارزه با متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی، گفت: مأموریت این دو حوزه شبیه به هم است که منابع طبیعی در حفاظت انفال و نیروی انتظامی در حفاظت از امنیت مردم تلاش می‌کند.

محراب عبدی اظهار داشت: هر جایی که نیروی انتظامی در کنار و همراه منابع طبیعی حضور داشت احکام به خوبی اجرا و جلوی تخلفات گرفته شده است.

وی تأکید کرد: استقرار گشت و مراقبت با همکاری نیروی انتظامی در مناطق بحرانی حریق نقش تأثیرگذاری در کاهش و پیشگیری از آتش سوزی خواهد داشت.

عبدی همیاران طبیعت را بازوهای اجرایی اداره  در حراست و حفاظت از عرصه‌های ملی دانست و گفت: از آنجایی که فعالیت‌های منابع طبیعی بدون مشارکت مردم محقق نخواهد شد، طرح همیاران طبیعت و جلب مشارکت‌های مردمی با هدف تحقق بخشیدن به امر مشارکت همگانی در پیشبرد اقدامات مرتبط با منابع طبیعی در دستور کار جدی اداره کل منابع طبیعی قرار دارد.

از فرسودگی سالن‌های ورزشی تا مشکلات پیست موتورسواری در شورای ورزش گچساران
دنبال کنید

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه  منابع طبیعی با مردم است، خاطرنشان کرد: در راستای برقراری ارتباط و تعامل هرچه بیشتر به منظور پاسخ‌گویی به گزارش‌های مردمی، افزایش مشارکت آحاد مردم و نیز تسریع در اقدامات حفاظتی به‌ویژه در مواقع اضطراری از جمله آتش‌سوزی در طبیعت، تخریب و تصرف توسط افراد سودجو در اراضی منابع‌طبیعی  به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی است.

وی بر اطلاع رسانی فعالیت ها و همکاری های متقابل نیروی انتظامی و اداره منابع طبیعی شهرستان در راستای حفاظت و مراقبت از انفال از طریق رسانه ها تاکید کرد و گفت: مردم می بایست از تعاملات خوب این دو دستگاه مطلع شوند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi