چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

شورای شهر باشت در انتخابات مجلس از چه کسی حمایت می‌کنند؟

به گزارش کرونا از باشت، عمار محمدی گوهرگان  در جلسه ظهر امروز شورای اسلامی شهر باشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به طور قطع مردم شریف ایران و به تبع آن شهروندان باشتی یک روز تاریخی دیگر را با مشارکت بالا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106814
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

کرونا :

شورای شهر باشت در انتخابات مجلس از چه کسی حمایت می‌کنند؟

به گزارش کرونا از باشت، عمار محمدی گوهرگان  در جلسه ظهر امروز شورای اسلامی شهر باشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به طور قطع مردم شریف ایران و به تبع آن شهروندان باشتی یک روز تاریخی دیگر را با مشارکت بالا در پای صندوق‌های رأی رقم خواهند زد.

وی افزود: توجه به جمهوریت در قالب انتخابات ترسیم و محقق می‌شود و وظیفه همه ما این است که شرایط را برای حضور گسترده و مشارکت بالای مردم فراهم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر باشت با اشاره به نقش شهرداری گفت: تا زمان انتخابات شهرداری باشت باید تحرکات و اقداماتی انجام دهد تا رضایت شهروندان را بیش از پیش جلب کند و باعث تقویت مشارکت عمومی شود.

محمدی گوهرگان خاطرنشان کرد: شهرداری پیشانی خدمت‌رسانی به مردم است و باید با تکمیل پروژه‌ها و رفع نیازهای مردم زمینه مشارکت بالا را فراهم کند.

وی با اشاره به لزوم اصل بی‌طرفی شهرداری در انتخابات بیان کرد: به هیچ عنوان نباید از هرگونه امکانات و ظرفیت شهرداری به نفع حزب و جناح خاصی در انتخابات پیش‌رو استفاده شود

رئیس شورای اسلامی شهر باشت عنوان کرد: اگر کارمندی خارج از وقت اداری فعالیت انتخاباتی می‌کند ایرادی ندارد اما نباید از ظرفیت‌های شهرداری برای تبلیغ یک کاندیدا استفاده شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi