پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم اعتکاف در ۵ مسجد شهرستان چناران برگزار می‌شود

به گزارش کرونا از چناران، حجت الاسلام پاروکار امشب در جلسه ساماندهی شئون فرهنگی برنامه ریزی اعتکاف در شهرستان چناران اظهار کرد: اعتکاف یکی از بهترین فرصت‌های خلوت کردن و راز و نیاز با خداوند متعال است. وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آئین اعتکاف رجبیه در مساجد شهرستان چناران از ۱۳ رجب هم‌زمان با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106640
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

کرونا :

مراسم اعتکاف در ۵ مسجد شهرستان چناران برگزار می‌شود

به گزارش کرونا از چناران، حجت الاسلام پاروکار امشب در جلسه ساماندهی شئون فرهنگی برنامه ریزی اعتکاف در شهرستان چناران اظهار کرد: اعتکاف یکی از بهترین فرصت‌های خلوت کردن و راز و نیاز با خداوند متعال است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آئین اعتکاف رجبیه در مساجد شهرستان چناران از ۱۳ رجب هم‌زمان با ۵ بهمن ۱۴۰۲ به مدت ۳ روز ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چناران بیان کرد: ماه رجب ماه رحمت الهی و از فرصت‌های بی نظیری برای عبادت است که باید از فرصت این ماه بهترین بهره را برد.

حجت الاسلام پاروکار با اشاره به فضیلت‌های ماه رجب گفت: باید تلاش کرد تا زمینه برای حضور نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف پررنگ شود.

وی عنوان کرد: در شهر چناران ۵ مسجد برای اعتکاف در نظر گرفته شده است که مسجد مصلی ویژه بانوان بالای ۱۸ سال، مسجد امام باقر (ع) ویژه آقایان بالای ۱۸ سال، مسجد کارخانه قند ویژه دختران نوجوان، مسجد امام حسن مجتبی (ع) ویژه پسران نوجوان و مسجد امام حسین (ع) ویژه دختران ۹ تا ۱۲ ساله پذیرای معتکفین خواهد بود.

پایان خبر/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi