جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجهیزات آنژیوگرافی تا دهه فجر در بیمارستان امام حسین (ع) ملایر مستقر می شود

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده دستگاه آنژیوگرافی  و تجهیزات آن تا قبل از دهه فجر وارد ملایر خواهد شد. ارزش ریالی این دستگاه اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال است که برای راه اندازی مرکز آنژیوگرافی در شهرستان اعتباری به مراتب از این مبلغ جذب خواهد شد در ضمن این دستگاه قرار است در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر نصب و پس از راه اندازی مرکز آنژیوگرافی به بهره برداری برسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106500
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

کرونا :

تجهیزات آنژیوگرافی تا دهه فجر در بیمارستان امام حسین (ع) ملایر مستقر می شود

احد آزادیخواه در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان ملایر اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده دستگاه آنژیوگرافی  و تجهیزات آن تا قبل از دهه فجر وارد ملایر خواهد شد.

وی افزود: ارزش ریالی این دستگاه اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال است که برای راه اندازی مرکز آنژیوگرافی در شهرستان اعتباری به مراتب از این مبلغ جذب خواهد شد در ضمن این دستگاه قرار است در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر نصب و پس از راه اندازی مرکز آنژیوگرافی به بهره برداری برسد.

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: لازم به ذکر است پس از این اقدام، شهرستان ملایر به عنوان قطب درمانی جنوب استان صاحب امکانات جراحی قلب و عروق خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر اقدامات مطلوبی صورت گرفته است و امیدواریم که با این خدمات سبب افزایش رضایتمندی شهروندان شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi