دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر صنعت؛ تاکید بر حل مشکل صنعتگران شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اخیرا نشستی با وزیر صمت و مدیرعامل بانک صنعت و معدن داشتم که این دیدار در راستای رفع مشکل صنعتگران حوزه انتخابیه برگزار شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106494
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر صنعت؛ تاکید بر حل مشکل صنعتگران شیراز

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: اخیرا نشستی با وزیر صمت و مدیرعامل بانک صنعت و معدن داشتم که این دیدار در راستای رفع مشکل صنعتگران حوزه انتخابیه برگزار شد.

وی افزود: مقرر شده بود که تسهیلاتی به صنعتگران حوزه انتخابیه اعطا کنند اما بلاتکلیف مانده بود و در این جلسه در خصوص چنین موضوعی صحبت شد  و وزیر صمت نیز دستورات لازم را در این رابطه صادر کردند.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: همچنین برای حل مشکل واحد تولید سیلیکون متال شیراز نیز نشستی با حضور مدیرعامل این شرکت با وزیر صمت داشتیم که مشکل اساسی مربوط به وارادت این محصول بوده است چرا که در کشور تولید می شود اما عده ای در حال واردات هستند که قرار شد دستورات لازم در رابطه با منع این محصول صادر شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین پیگیری هایی هم برای اختصاص منابع به واحدهای مونتاژ خودرو در جهت نصب خط تولید در شیراز صورت پذیرفت و مقرر شد در این رابطه نیز مساعدت های لازم انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi