سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری ۴ رشته جدید برای دانشگاه آزاد لار در مقاطع کارشناسی تا دکترا/ دکترای حقوق خصوصی در انتظار تصویب کمیته گسترش استان

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس از پیگیری ۴ رشته جدید برای دانشگاه آزاد لار در مقاطع کارشناسی تا دکترا خبر داد و گفت: دکترای حقوق خصوصی در انتظار تصویب کمیته گسترش استان است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106383
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

کرونا :

پیگیری ۴ رشته جدید برای دانشگاه آزاد لار در مقاطع کارشناسی تا دکترا/ دکترای حقوق خصوصی در انتظار تصویب کمیته گسترش استان

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت با یادآور اینکه در آبان ماه امسال به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، پیگیر اختصاص رشته‌های جدید در مقاطع مختلف به این دانشگاه شدیم، گفت: این رشته ها مورد تقاضای دانشجویان و داوطلبان و اهالی منطقه بود که می‌توانست به رشد و توسعه آموزش عالی حوزه انتخابیه نیز کمک کند.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای افزود: در همین رابطه نامه‌ای به دانشگاه نوشتم و خواستار تصویب و راه‌اندازی رشته‌‌های «روان‌شناسی» در مقطع کارشناسی پیوسته، «آموزش ابتدایی» و «حقوق جزا و جرم‌شناسی» در مقطع کارشناسی‌ارشد و «حقوق خصوصی» در مقطع دکترا شدم.

وی اضافه کرد: دبیر شورای گسترش، آمایش، برنامه‌ریزی و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی در همین رابطه نامه‌ای به قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نوشت و عنوان کرد که موضوع در کمیته گسترش استان بررسی شود.

حسین زاده یادآور شد: همچنین خطاب به رئیس دانشگاه آزاد فارس عنوان شد که در صورت تایید، نسبت به اعلام اعضای هیات علمی متناسب با ترکیب اعلام‌شده مبنی بر وجود یک استادیار و ۲ مربی برای هر رشته در کارشناسی پیوسته، یک دانشیار و ۲ استادیار برای هر رشته در کارشناسی‌ارشد و یک استاد، ۲ دانشیار و ۳ استادیار برای هر رشته در دکترای تخصصی صورت گیرد.

حسین زاده اضافه کرد: در نامه خود بنابر اعلام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان خواستار رفع برخی نیازمندی‌ها شدیم که پاسخ در نامه مرکز به رئیس دانشگاه استان آمده است آن نیازمندی‌ها بررسی و نتیجه اقدامات به اطلاع‌شان رسانده شود./

کاش حداقل یکبار، اقلا یک نفر، یک صفحه از گزارش را می خواند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi