شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

از ضرورت اختصاص قیر برای پروژه‌های عمرانی تا توزیع ماشین آلات و تجهیزات به شهرداری‌های استان

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی با اشاره به دیدار خود با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این دیدار بر ضرورت اختصاص قیر برای پروژه‌های عمرانی تا توزیع ماشین آلات و تجهیزات به شهرداری‌های استان تأکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106377
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

کرونا :

از ضرورت اختصاص قیر برای پروژه‌های عمرانی تا توزیع ماشین آلات و تجهیزات به شهرداری‌های استان

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به نشست خود با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اظهار کرد: در این دیدار به موارد و مسائل مد نظر و نیازمندی های حوزه انتخابیه اشاره از جمله اختصاص یک دستگاه ماشین حمل زباله به شهرداری آشخانه و مساعدت مالی جهت شهرداری چناران شهر اشاره شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: درخواست تخصیص ماشین آلات جهت شهرداری غلامان و درخواست تخصیص ادوات عمرانی و خدماتی روستای محمدآباد مرکز بخش شهرستان جدیدالتاسیس مانه از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

وی ادامه داد: مساعدت به شهرداری های حوزه انتخابیه، درخواست شهرداری سنخواست مبنی بر اختصاص ‌قیر و درخواست تمدید مجوز ادامه همکاری نیروهای قراردادی شهردار غلامان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

وحیدی یادآور شد: همچنین درخواست مساعدت در تحویل تجهیزات فردی و سخت افزاری آتش‌نشانی شهر سنخواست و تخصیص ماشین آلات عمرانی و ماشین حمل زباله برای شهرداری شهر پیش‌قلعه از دیگر موارد مطرح شده بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی، اختصاص ۱۰ دستگاه کمپرسی نیمه سنگین به حوزه انتخابیه، تخصیص ماشین حمل زباله جهت شهرداری چناران‌شهر و مساعدت مالی به دهیاری های حوزه انتخابیه را دیگر موارد مطروحه در این نشست برشمرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi