یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر جهاد کشاورزی؛ تاکید بر حل مشکل کشاورزان رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: برای رفع مشکل کشاورزان حوزه انتخابیه دیدار و گفت و گویی با وزیر جهاد کشاورزی داشتم که در این دیدار بر حل مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه تاکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106301
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر جهاد کشاورزی؛ تاکید بر حل مشکل کشاورزان رامهرمز و رامشیر

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت:  در رزوهای اخیر دیداری با وزیر جهاد داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: همچنین دیداری هم با ریاست کمیته امداد داشتم که در این دیدار نیز پیرامون رفع مشکلات مددجویان حوزه انتخابیه مواردی مطرح شد که می توان به ارائه تسهیلات اشتغالزایی، تامین زمین برای سرپرست خانوارها و … مطرح شده و آقای بختیاری نیز در این جلسه قول مساعد دادند که نهایت همکاری را داشته باشند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشر در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکل تنش آبی شهرستان های رامهرمز و رامشیر هم جلساتی با مسئولان وزارت نیرو داشتم که در این جلسات بر رفع مشکل بی آبی حوزه انتخابیه تاکید شد و قرار بر این شد همه زیر مجموعه های وزارتخانه در جهت برطرف کردن این موضوع همکاری لازم را داشته باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi