چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری امهال وام‌های کشاورزان و دامداران خراسان جنوبی/افتتاح بیمارستان جدید در بشرویه

نماینده مردم فردوس و سرایان و طبس و بشرویه در مجلس، از امهال وام‌های کشاورزان و دامداران، رفع ابهامات مالیاتی در حوزه مسافربری و حمل بار و بهره‌برداری از بیمارستان جدید در بشرویه به عنوان موضوعاتی یاد کرد که در جهت تحقق مطالبات مردم حوزه انتخابیه خود پیگیری می‌کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106292
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

کرونا :

پیگیری امهال وام‌های کشاورزان و دامداران خراسان جنوبی/افتتاح بیمارستان جدید در بشرویه

مجید نصیرائی در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح نحوه پیگیری مطالبه کشاورزان و دامداران حوزه انتخابیه خود مبنی بر امهال وام‌ها، گفت: با توجه به خشکسالی شدید این منطقه مساله امهال وام‌ها به ویژه برای کشاورزان، دامداران و عشایر یکی از موضوعات بسیار مهمی است که دنبال می‌کنیم.

نماینده مردم فردوس و سرایان و طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما در حال پیگیری این موضوع از طریق مجموعه‌های مرتبط هستیم و دستوراتی نیز در این رابطه داده شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همراهی بسیار خوبی که مجموعه‌های مرتبط اعم از وزارت جهاد کشاورزی وهمکارانشان در استان و شهرستان دارند، همچنین وزیر محترم امور اقتصاد و دارایی آقای دکتر خاندوزی از طریق بانک‌های مربوطه پیگیر هستند هر چه سریعتر بتوانیم این موضوع را به نتیجه برسانیم.  

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان این منطقه انجام شده است، یادآور شد: در این حوزه اقدامات بسیار مطلوبی انجام شده است که از جمله آنها افتتاح بیمارستان جدید شهرستان بشرویه است که امیدواریم با رفع برخی مشکلاتی که در این زمینه ایجاد شده است در ایام مبارک دهه فجر بتوانیم به بهره‌برداری برسانیم.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در این منطقه ایجاد شده است وجود ابهاماتی در موضوع مالیاتی شرکت‌های باربری و مسافربری است که بین سازمان حمل و نقل و راهداری و شرکت‌های تابعه مسافربری و حمل بار با اداره مالیات به وجود آمده است که در حال پیگیری برای رفع آن هستیم./

گره کور بی توجهی بر تار و پود فرش بیجار
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi