یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر تسریع در شروع ساخت بیمارستان حمیدیه

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: تسریع در شروع ساخت بیمارستان حمیدیه و تبدیل وضعیت و استخدام کادر بهداشت و درمان شاغل در زمان شیوع کرونا که مجاهدت های آنها هرگز از اذهان مردم پاک نمی شود به عنوان مطالبه به حق کادر بهداشت و درمان تاکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106211
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

کرونا :

تاکید بر تسریع در شروع ساخت بیمارستان حمیدیه

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دیدار خود با وزیر بهداشت گفت: در این دیدار ضمن تاکید بر تسریع در شروع ساخت بیمارستان حمیدیه، از وزیر بهداشت درخواست شد با صدور مجوز ماده ۲۰ ساخت این بیمارستان و تامین بخشی از اعتبار لازم برای شروع ساخت این پروژه مساعدت شود.

وی افزود: وزیر بهداشت نیز پس از استماع موارد مطروحه، قول مساعد دادند که در روزهای آتی دستورات لازم به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور صادر شود تا نهایت همکاری را در خصوص حل موارد مطرح شده داشته باشند که امیدواریم در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس بیان کرد: همچنین در این گفت و گو بر تبدیل وضعیت و استخدام کادر بهداشت و درمان شاغل در زمان شیوع کرونا که مجاهدت های آنها هرگز از اذهان مردم پاک نمی شود به عنوان مطالبه به حق کادر بهداشت و درمان تاکید شد و امیدواریم در این مورد نهایت تلاش را داشته باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi