یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آب پاکی که استاندار روی دست سیاسیون و نامزدهای انتخاباتی ریخت

به گزارش کرونا از یاسوج؛ سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با معاون امور استان‌های شورای ائتلاف و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ولادت امام محمد باقر و همچنین آغاز ماه رجب اظهار داشت: نشست ما با جریانات و احزاب سیاسی هیچگاه قطع نشده و با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106172
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

کرونا :

آب پاکی که استاندار روی دست سیاسیون و نامزدهای انتخاباتی ریخت

به گزارش کرونا از یاسوج؛ سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با معاون امور استان‌های شورای ائتلاف و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ولادت امام محمد باقر و همچنین آغاز ماه رجب اظهار داشت: نشست ما با جریانات و احزاب سیاسی هیچگاه قطع نشده و با همه از جمله با احزاب و افراد اصلاح طلب و اصولگرا نشست داشته‌ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همواره حاضریم با جریان‌ها و گروه‌ها و افراد سیاسی که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند نشست و گفت‌وگو داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما نیز به مانند همه ممکن است تفکر و نگرشی داشته باشیم افزود: در حال حاضر به عنوان استاندار وظیفه داریم جوابگوی همه باشیم و البته بیش از هر چیز پاسخگوی مردم هستیم.

وی با بیان این که وقت و زمانی را در شبانه‌روز برای پاسخگویی به پیام‌های مردم گذاشته‌ایم گفت: گاه تا ساعت ۲ نیمه شب پیامک‌های مردم را پاسخ می‌دهیم و همچنین گاه قبل از نماز صبح با مطالعه پیام‌های مردم پاسخگوی آن‌ها هستیم.

استاندار گفت: نشست مستمر با دهیاران و معتمدین و ریش سفیدان برگزار می‌کنیم و از سوی دیگر با تریبون‌های مختلف از جمله صدا و سیما و رسانه‌ها نیز با مردم حرف می‌زنیم و وضعیت استان را برای آن‌ها تبیین می‌کنیم.

احمدزاده بخش اعظمی از پاسخگویی به مردم را در روزهای شنبه عنوان کرد و گفت: در سامانه سامد پاسخگوی مردم در همه مناطق استان هستیم و همچنین به صورت مستمر در شهرستان‌ها و میز خدمتی که قبل از نماز جمعه برپا می‌شود به همراه مدیران کل پاسخگوی خیل عظیمی از مردم شهرستان‌ها هستیم.

شعار روز دختر از سوی حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد
دنبال کنید

استاندار به انتخابات گریزی زد و با بیان این که ما نیز مثل هر شخص در این کشور دارای گفتمان و تفکر سیاسی هستیم؛ افزود: اما در انتخابات وظیفه داریم همه را یکسان ببینیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع تغییر و انتصاب مدیران هم اشاره کرد و گفت: بارها گفته‌ایم بخشی از این کار را وزرا و سازمان‌ها انجام می‌دهند و گاه انتصابات از دست استان خارج است.

پایان پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi