یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایستگاه زباله در باشت و انتقاد از جهاد کشاورزی+ تصویر و فیلم

 سهراب کرمی مسئول خدمات شهری باشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت انتقادی خطاب به مدیریت جهاد کشاورزی داشت و گفت: هنگامی که باران زیادی می‌بارد کانالی آبهای مسیر را به سمت زمین های کشاورزی می برد و باعث اعتراض کشاورزان حومه می‌شود. سهراب کرمی افزود: به صورت قانونی این مورد با جهاد کشاورزی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106133
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۵:۰۱

کرونا :

ایستگاه زباله در باشت و انتقاد از جهاد کشاورزی+ تصویر و فیلم

 سهراب کرمی مسئول خدمات شهری باشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت انتقادی خطاب به مدیریت جهاد کشاورزی داشت و گفت: هنگامی که باران زیادی می‌بارد کانالی آبهای مسیر را به سمت زمین های کشاورزی می برد و باعث اعتراض کشاورزان حومه می‌شود.

سهراب کرمی افزود: به صورت قانونی این مورد با جهاد کشاورزی است جهاد کشاورزی با شهرداری همکاری داشته باشد و اجازه ندهد این مزارع کشاورزی از بین برود.

وی عنوان کرد: برای اینکه زمین های کشاورزی مردم از بین نرود و تخریب نشود ۴ روز بیل مکانیکی را به این قسمت آوردیم و لایروبی کردیم که این آب هدایت شود و زمین های مردم تخریب نشود اما اکنون مایه نگرانی جمعی از شهروندان باشتی شده است.

مسوول خدمات شهری باشت از شبکه بهداشت شهرستان و محیط زیست و دستگاه‌های مرتبط خواست در این زمینه ورود کنند.

کرمی ادامه داد: به دلیل نبود شبکه فاضلاب، به صورت غیر بهداشتی در این کانال ریخته می‌شوند. این امر باعث آلودگی آب های سطحی و زیرزمینی و باعث انتشار بوی نامطبوع می شود که این مشکل، آزار و اذیت مردم را در پی دارد.

وی گفت: همچنین این کانال  باعث جذب حشرات و حیوانات موذی مانند مگس، پشه و موش می شود که سبب شیوع بیماری ها خواهد شد و آلودگی محیط زیست را در پی دارد که این مساله می تواند باعث آسیب به گونه های گیاهی و جانوری شود.

ایستگاه زباله در باشت و انتقاد از جهاد کشاورزی+ تصویر و فیلم 4

ایستگاه زباله در باشت و انتقاد از جهاد کشاورزی+ تصویر و فیلم 5

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi