یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سارق زن‌نما در شهر سی سخت دستگیر شد+فیلم

به گزارش کرونا از سی سخت، سارق زن نما در شهر سی سخت در کمتر از دو ساعت دستگیر شد. افشین دادستان دنا در گفت‌وگو با فارس گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت گوشواره از گوش دختر بچه ای بلافاصله این مهم در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106035
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۵:۰۲

کرونا :

سارق زن‌نما در شهر سی سخت دستگیر شد+فیلم

به گزارش کرونا از سی سخت، سارق زن نما در شهر سی سخت در کمتر از دو ساعت دستگیر شد.

افشین دادستان دنا در گفت‌وگو با فارس گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت گوشواره از گوش دختر بچه ای بلافاصله این مهم در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل، مشخص شد فردی با پوشیدن لباس زنانه و آرایش در خیابان اقدام به سرقت گوشواره از گوش دختر بچه‌ای می کند و متواری می شود که عده ای او را دنبال می کنند.

این مسوول افزود: مخفیگاه وی را به کلانتری اطلاع  دادند که بلافاصله ماموران سبز پوش کلانتری شهر سی سخت با هماهنگی دادستانی به مخفیگاه سارق زن نما وارد شدند و فرد سارق را دستگیر کردند.

دادستان دنا گفت: سارق زن نما در بازجویی اولیه به عمل خود اعتراف کرد و فرد سارق به پلیس آگاهی شهرستان دنا تحویل داده شد تا از این سارق بازجویی لازم به عمل آید.

دادستان دنا عنوان کرد: شهروندانی که مورد دستبرد این چنینی قرار گرفته‌اند با مراجعه به دادستانی دنا شکایات خود را از فرد سارق مطرح کنند. 

وی خاطرنشان کرد: شهروندان منازل خود را به دوربین های مداربسته مجهز کنند و در صورت حضور افراد درب منازل ابتدا آنها را شناسایی و سپس مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند. 

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi