یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفتگو با معاونین وزیر بهداشت؛ پیگیری جهت حل مشکلات بیمارستان عالیشهر

نماینده مردم بوشهر، بندر دیلم و گناوه در مجلس گفت: مشکلات بیمارستان عالیشهر در نشست با معاونین وزیر بهداشت مطرح شد و مقرر گردید که اقدامات لازم جهت رفع آنها صورت پذیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106017
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

کرونا :

دیدار و گفتگو با معاونین وزیر بهداشت؛ پیگیری جهت حل مشکلات بیمارستان عالیشهر

عبدالکریم جمیری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،  به نشست با معاونت های وزارت بهداشت در خصوص تعیین تکلیف بخش درمانی بیمارستان عالیشهر اشاره کرد و گفت: در این دیدار مواردی در خصوص وضعیت بهداشت و درمان حوزه انتخابیه مطرح شده است و تاکید کردم که مرکز جامع سلامت در بیمارستان عالیشهر فعال است، اما بخش درمان تعیین تکلیف نشده و خدمات آن متوقف است.

وی افزود: در این جلسه که با حضور معاونت درمان، بهداشت، پارلمانی و توسعه وزارت بهداشت و رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد مقرر شده است تا هر معاونت نقش خود را در راه اندازی بخش درمان پیش ببرد.

جمیری بیان کرد: خوشبختانه بخش قابل توجهی از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان طی ماه‌های گذشته تامین شده و طبق رایزنی ها صورت گرفته، ۴ پزشک متخصص در این مرکز مستقر خواهد شد و یک دستگاه آمبولانس نیز به بیمارستان اختصاص خواهد یافت.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر اظهار کرد: پرستار و کادر درمانی به تناسب نیاز بیمارستان پیش بینی شده و بنا به پیگیری های گذشته براساس مجوزها در حال گذراندن مراحل گزینش هستند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای بررسی نیازمندی های جزیی‌تر و بهره برداری از ظرفیت کامل بیمارستان هفته آتی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی با کارشناسان وزارت خانه جلسه ای برگزار خواهند کرد  و کمبودها توسط معاونت توسعه وزارت بهداشت تامین می شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: پیرو بازدید هفته گذشته از بیمارستان عالیشهر مقرر شد تا مسائل باقیمانده در مسیر راه اندازی بخش درمان از طریق جلسه ای با معاونت های وزارت بهداشت پیگیری شود و امیداورم به زودی مردم عالیشهر بتوانند از بخش درمانی این بیمارستان بهره‌مند شوند./

قول مساعد رئیس کمیسیون شوراها برای ارتقا فرمانداری بروجرد به فرمانداری ویژه
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi