یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

یادواره شهدای دیشموک با تجلیل از افتخارآفرینی ایل بهمئی+تصاویر

به گزارش کرونا از چاروسا با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و ۳۲ شهید بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد. این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه، امام جمعه دهدشت و قلعه رئیسی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار کهگیلویه، فرمانده سپاه و مسوولان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105985
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۴:۵۹

کرونا :

یادواره شهدای دیشموک با تجلیل از افتخارآفرینی ایل بهمئی+تصاویر

به گزارش کرونا از چاروسا با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و ۳۲ شهید بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه، امام جمعه دهدشت و قلعه رئیسی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار کهگیلویه، فرمانده سپاه و مسوولان بنیاد شهید و مسوولان بخش های چاروسا و دیشموک برگزار شد.

پدران و مادران شهدا به همراه جوانان و نوجوانان در این مراسم حضور باشکوهی داشتند و در این مراسم برنامه های مختلف فرهنگی اجرا شد.

آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج در این مراسم با بیان اینکه یاد شهدا یاد همه ارزشهای انسانی و الهی است و آثار و برکات یادواره ها بسیار عمیق و دقیق و تاثیرگذار است، عنوان کرد: وقتی یاد خاطره شهدا را گرامی می داریم یعنی یاد همه ارزشهای اسلامی هستیم و یاد ارزشهای الهی و انسانی هستیم و عدلت و معنویت، اخلاق، غیرت، شجاعت، و دفاع از ناموس و دفاع از تمامیت ارضی و وطن و انقلاب را گرامی می‌داریم.

نماینده ولی فقیه گفت: وقتی یادواره شهدا را برگزار می کنیم یعنی نوجوان و جوان ما و جامعه ما در این مسیر حرکت کند.

وی افزود: ایل بزرگ بهمئی در طول تاریخ افتخارها آفریدند چه قبل از انقلاب در مقابل رژیم پهلوی ایستادند و چه در دوران انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و قدرت در میدان حاضر شدند و در مقابل دشمنان اسلام جنگیدند باید همیشه به یاد این قهرمانان الهی و انسانی و سرزمینی باشیم.

رویش علمی کهگیلویه و بویراحمد در سال کرونایی
دنبال کنید

حسینی با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی است و با همه حکومت های قبل از انقلاب مقایسه کنیم غیر قابل مقایسه است گفت: مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود زیرا ظرفیت نظام جمهوری اسلامی مافوق این مشکلات است.

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در این مراسم ضمن خیرمقدم به مردم و مسوولان به برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: ایل بهمئی ایل انقلابی و ایل پای کار است و در دوران ۴۴ ساله انقلاب یکی از ایلاتی بود که در تمام صحنه ها پای کار انقلاب و نظام بود.

وی افزود: همچنان در مسیر انقلاب شهید می‌دهند و همین دو سال پیش شهید موسی نوروزی را در مرزهای سیستان و بلوچستان تقدیم انقلاب کردند و این نشان از انقلابی ماندن مردم بهمئی است.

راوند بیان کرد: شهدا بزرگترین خدمت را به ما کردند و اگر شهدا نبودند امنیت و آرامش نداشتیم شهدا سرآمد جهاد تبیین هستند شهدا به این یادواره ها نیاز ندارند ما به یادواره شهدا نیاز داریم.

یادواره شهدای دیشموک با تجلیل از افتخارآفرینی ایل بهمئی+تصاویر 9

یادواره شهدای دیشموک با تجلیل از افتخارآفرینی ایل بهمئی+تصاویر 10

یادواره شهدای دیشموک با تجلیل از افتخارآفرینی ایل بهمئی+تصاویر 11

یادواره شهدای دیشموک با تجلیل از افتخارآفرینی ایل بهمئی+تصاویر 12

یادواره شهدای دیشموک با تجلیل از افتخارآفرینی ایل بهمئی+تصاویر 13

یادواره شهدای دیشموک با تجلیل از افتخارآفرینی ایل بهمئی+تصاویر 14

یادواره شهدای دیشموک با تجلیل از افتخارآفرینی ایل بهمئی+تصاویر 15

 

پایان پیام/
 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi