پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش رئیس ستاد انتخابات به شایعه تایید مشروط برخی داوطلبان انتخابات مجلس

به گزارش کرونا از یاسوج سید جواد هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: فرصت اعتراض داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنها احراز نشده آغاز شد. رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: این فرصت از امروز یکشنبه ۱۷ دی ماه آغاز و به مدت سه روز یعنی تا ۱۹ دی ماه ادامه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105935
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

کرونا :

واکنش رئیس ستاد انتخابات به شایعه تایید مشروط برخی داوطلبان انتخابات مجلس

به گزارش کرونا از یاسوج سید جواد هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: فرصت اعتراض داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنها احراز نشده آغاز شد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: این فرصت از امروز یکشنبه ۱۷ دی ماه آغاز و به مدت سه روز یعنی تا ۱۹ دی ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیات مرکزی نظارت تایید یا احراز نشده است، می‌توانند اعتراض خود را از طریق مراجعه به سامانه اعلامی شورای نگهبان در بازه زمانی ۱۷ تا ۱۹ دی طی مدت سه روز ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این داوطلبان به صورت غیرحضوری به سامانه مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند تا در شورای نگهبان بررسی شود. 

هاشمی عنوان کرد در فضای مجازی و گروه های استان مسئله ای مطرح بوده که برخی از نامزدهای انتخاباتی استان مشروط تایید شده‌اند به این معنا که به خارج از حوزه فعلی خود به رقابت بپردازند که در همین جا اعلامی می‌کنم، چنین نیست و وقتی کسی برای حوزه ای تایید شده است باید در همان حوزه به رقابت بپردازد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

 پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi