یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

گلایه رئیس شورای شهر باشت از عدم رعایت قانون شهروندی

به گزارش کرونا از باشت، ظهر امروز نشست ستاد ساماندهی آژانس‌ها و تاکسی‌داران شهر باشت با حضور اعضای شورای این شهر و جمعی از مسئولان آژانس‌ها در محل شورا برگزار شد. عمار محمدی گوهرگان در این نشست با بیان اینکه طی دو سال سعی کردیم تمامی مطالبات مردم را پیگیری کنیم، اظهار کرد: شورای شهر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105923
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

کرونا :

گلایه رئیس شورای شهر باشت از عدم رعایت قانون شهروندی

به گزارش کرونا از باشت، ظهر امروز نشست ستاد ساماندهی آژانس‌ها و تاکسی‌داران شهر باشت با حضور اعضای شورای این شهر و جمعی از مسئولان آژانس‌ها در محل شورا برگزار شد.

عمار محمدی گوهرگان در این نشست با بیان اینکه طی دو سال سعی کردیم تمامی مطالبات مردم را پیگیری کنیم، اظهار کرد: شورای شهر قدرت اجرایی ندارد بلکه وظیفه تشکیل جلسات و تصویب مصوبات را دارد.

رئیس شورای شهر باشت با اظهار تاسف از اینکه شورا باوری در بین مردم و مسئولان در حال کمرنگ‌تر شدن است، عنوان داشت: ما انتخاب مردم بوده‌ایم، بنابراین اگر بد عمل کرده‌ایم، مردم بد انتخاب کرده‌اند ولی سوگند یاد کرده‌ایم که در جهت رفع مشکلات مردم گام برداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه روزی رسانه‌ها بیشترین انتقادات را نسبت به شورای شهر داشتند و اکثر فشارها و انتقادها به سمت اعضای شورای شهر است، خاطرنشان کرد: برای اجرای قانون باید همه نهادها و شهروندان دست به دست هم بدهند تا کارها پیش برود و شورای شهر به تنهایی توانایی انجام کاری را ندارد.

محمدی گوهرگان با اشاره به رعایت نکردن قانون شهروندی در باشت و اظهار تاسف از زشت کردن چهره شهر توسط عده‌ای، متذکر شد: شهرداری وظیفه جمع‌آوری زباله‌ها و تمیز کردن خیابان‌های شهر را بر عهده دارد ولی مردم هم باید در این زمینه همکاری و کمک کنند.

رئیس شورای شهر باشت در ادامه به نرخ آژانس‌ها در باشت اشاره داشت و با متذکر شدن این مطلب که قیمت آژانس‌ها درون شهر باشت ۸ تومان است، تصریح کرد: شورا طبق قانون اجازه دارد با توجه به پارامترها و آیتم‌های موجود نرخ آژانس‌ها را نسبت به سال گذشته از صفر تا ۲۵ درصد افزایش دهد که ما در سال جدید تمام این ۲۵ درصد را برای آژانس‌های شهر باشت اعمال کردیم.  

روایت فرماندار از آتش‌سوزی‌های امسال در باشت و اقدامات انجام شده
دنبال کنید

وی با بیان اینکه طی دو سال عمر سپری شده شورا بیش از ۷۰ درصد خواسته‌های مردم مطالبه و پیگیری شده است، گفت: ۳۰ درصد اجرا نشده نیز یا به خاطر محدودیت‌ها و موانع قانونی بوده و یا کمبود منابع مانع از اجرای این خواسته‌ها شده است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi