شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمعه پر حادثه محور یاسوج_ بابا میدان با ۲۰ مصدوم

به گزارش کرونا از یاسوج، محمدامین نیکوئی‌نژاد گفت: امروز جمعه ۱۵ دی ماه طی برقراری تماس‌های جداگانه مبنی بر ۲ تصادف در محور یاسوج بابامیدان ۲۰ مصدوم برجای گذاشت.  سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اولین حادثه در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه در برخورد دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و پراید در محور یاسوج_

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105890
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

کرونا :

جمعه پر حادثه محور یاسوج_ بابا میدان با ۲۰ مصدوم

به گزارش کرونا از یاسوج، محمدامین نیکوئی‌نژاد گفت: امروز جمعه ۱۵ دی ماه طی برقراری تماس‌های جداگانه مبنی بر ۲ تصادف در محور یاسوج بابامیدان ۲۰ مصدوم برجای گذاشت.

 سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اولین حادثه در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه در برخورد دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و پراید در محور یاسوج_ بابامیدان، نرسیده به دوراهی سپیدار با ۹ مصدوم که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات لازم توسط پایگاه های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

وی بیان کرد: دومین ماموریت، در ساعت ۱۷:۲۴ حادثه برخورد خودروی سمند و پراید در این محور بعد از تونل گل زردون با ۱۱ مصدوم که مصدومان با آسیب های متعدد بعد از انجام اقدامات لازم،  توسط پایگاه های اورژانس جاده‌ای کوشک، دشت روم،سپیدار، شهرک صنعتی، پایگاه اورژانس۱۱۵ شهری شماره۵ و همکاری پایگاه هلال احمر تحت مراقبت به مرکز درمانی شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

نیکویی نژاد با بیان اینکه این حادثه‌ها خوشبختانه بدون فوتی بوده است افزود: سبقت و سرعت غیر مجاز از دلایل اصلی تصادفات در محورهای مواصلاتی است که از رانندگان خواهشمندیم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سبقت‌های غیر مجاز اکیدا بپرهیزند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi