چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

آزادی ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد در سالگرد شهید سلیمانی

به گزارش کرونا از یاسوج، محبوب افراسیاب از آزادی ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمین سالگرد شهید سلیمانی خبر داد و گفت: با همکاری مراجع قضایی، خیرین و نیکوکاران، سپاه فتح، شاکیان و کمک‌های ستاد دیه این افراد از زندان آزاد شدند. رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد افزود: بدهی این افراد بیش از ۸ میلیارد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105884
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

کرونا :

آزادی ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد در سالگرد شهید سلیمانی

به گزارش کرونا از یاسوج، محبوب افراسیاب از آزادی ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمین سالگرد شهید سلیمانی خبر داد و گفت: با همکاری مراجع قضایی، خیرین و نیکوکاران، سپاه فتح، شاکیان و کمک‌های ستاد دیه این افراد از زندان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد افزود: بدهی این افراد بیش از ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که شکات با گذشت بیش از ۳ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان، معادل ۴۶ درصد کل مبلغ از حق خود، مابقی مبلغ از طریق تسهیلات، خیرین و کمک‌های ستاد دیه پرداخت شده و در این ایام آزاد شدند.

وی گفت: در جلسه کمیته عفو استان با درخواست عفو ۸ نفر از زندانیان واجد الشرایط موافقت شد و این تعداد به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

 مقام ارشد قضایی کهگیلویه وبویراحمد افزود به اعطای مرخصی به زندانیان در همین مدت اشاره و عنوان کرد: در این ایام با هماهنگی دادستان مرکز استان و اعلام به مراکز قضایی، نسبت به اعطای ارفاقات قضایی بالاخص مرخصی به زندانیان واجد الشرایط که نافی امنیت جامعه نباشند، پیگیری‌های لازم به عمل آمده و به مدت ۵ روز به تعداد ۳۶۱ نفر مرخصی اعطاء و در چند روز آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی همانطور که به موجب قانون در احقاق حق و اجرای عدالت پیگیر است، نسبت به خانواده‌های مددجویان و زندانیان حساسیت ویژه‌ای دارد افزود: با همکاری بسیج سازندگی سپاه فتح استان، طی مراسمی در طرح نهضت خدمت مؤمنانه ۵۰۰ بسته معیشتی به یاد حاج قاسم، به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند زندانی اعطاء شد.

تخصیص اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد نسبت به میانگین کشوری ارتقا می یابد
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi