پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنیا به بیرحمانه ترین و ناجوانمردانه ترین لحظات خود رسیده است

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پیامی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105872
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

کرونا :

دنیا به بیرحمانه ترین و ناجوانمردانه ترین لحظات خود رسیده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رُدَّ الْحَجَرَ مِنْ حَیثُ جاءَکَ فَاِنَّهُ لا یُرَدُّ الشَّرُّ اِلاّ بِالشَّرِّ / امیرالمومنین علیه السلام

مهربان سردار..در سالروزِ پروازت…در روز میلاد بانوی بی نشان…در مسیرِ عشق…عاشقانت را مظلومانه و بیگناه…به خاک و خون کشیدند…تا بار دیگر… خویِ وحشی گری و نامردی و حقیر بودنِ خود را به جهانیان نشان دهند…تا آنجا که حتی چشم دیدنِ عاشقانت را نداشته و ندارند…

حادثه تروریستی و دردناک گلزار شهدای کرمان و شهادت و جراحت جمعی از هموطنان عزیزمان، باردیگر موجی از تاثر و اندوه را در سراسر ایران اسلامی به پا کرد. هدف قراردادن مردان و زنان، کودکان و نوجوانان مظلوم و بی‌گناه، اقدام ناجوانمردانه و سفاکانی است که درکی از مفهوم بشریت و انسانیت ندارند.

البته که این جنایت هولناک ضمن اثبات مجدد اتحاد شوم دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی با محوریت رژیم غاصب صهیونسیتی و آمریکا، حقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید.

یقینا نادیده گرفتن دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، به ویژه موفقیت‌های چشمگیر جبهه مقاومت در منطقه و جامعه بین الملل در روزهای اخیر، بیانگر اوج درماندگی و حقارت رژیم غاصب صهیونیستی و جریان مضمحل استکبار جهانی است که گمان می‌کنند، می‌توانند با این گرد و غبارها، مردم بصیر ایران را از آرمان های والای مکتب انقلاب و حاج قاسم عزیز دور کنند.

رژیم غاصب صهیونیستی، پس از عملیات غرورانگیز طوفان الاقصی هیمنه پوشالی خود را در دنیا از دست داد، امروز در ضعیف ترین زمان خود قرار گرفته است و برای پوشاندن این ضعف‌ دست به هر اقدام تروریستی می‌زند!

حمله ددمنشانه به بیمارستان نشان از خوی غیرانسانی این غده سرطانی صهیونیستی دارد
دنبال کنید

رژیم تروریستی اسرائیل و همدستانش بدانند این پلیدی و پستی و حقارت و ستم بی پاسخ نخواهد ماند.

ان شاالله و به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان این حادثه، اتحاد مردم ایران را در نابودی رژیم تروریستی و حامیانشان مستحکم تر کرد و دنیا به بیرحمانه ترین و ناجوانمردانه ترین لحظات خود رسیده…

لذا ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، یاد شهیدان این حادثه خونین را گرامی داشته و برای خانواده‌های داغدارشان آرزوی صبر و سلامت و برای مجروحان طلب شفای عاجل دارم./

پایان پیام
 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi