چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

هدفگذاری برای تامین آب شرب مورد نیاز 40 روستای میانه

نماینده میانه در مجلس، از تامین آب شرب روستایی به عنوان مهمترین دغدغه خود در حوزه انتخابیه یاد کرد و افزود: پیگیر هستیم تا آب شرب مورد نیاز ۴۰ روستایی که هدفگذاری کرده‌ایم را از محل اعتبارات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تامین کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105851
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

کرونا :

هدفگذاری برای تامین آب شرب مورد نیاز 40 روستای میانه

مهدی اسماعیلی در گفت و گو  با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به تامین آب شرب روستایی به عنوان مهمترین برنامه‌ای که در جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود دارد، گفت: تامین آب شرب روستایی برای ما به یک دغدغه تبدیل شده است هرچند تعداد قابل توجهی از روستاهای این منطقه در طول سه سال و نیم گذشته با کمک مسئولان اجرایی وپیگیری‌هایی که انجام دادیم از نعمت آب برخوردار شدند.  

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این نتیجه مطلوب در پی پیگیری از استان و با همکاری وزیر نیرو، بنیاد مستضعفان و شرکت اسکان محقق شد که حدود ۵۲ کیلومتر لوله آبرسانی را در اختیار منطقه قرار دادند و از این طریق توانستیم به تعداد ۵۰ روستای این منطقه آبرسانی کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما همچنان پیگیر هستیم تا بتوانیم آب شرب مورد نیاز تعداد روستاهایی که باقی مانده‌اند از محل اعتبارات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تامین کرده و به ۴۰ روستایی که هدفگذاری کرده‌ایم، آبرسانی کرده و مشکل آب شرب سالم روستایی را برطرف کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi