جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوب افزایش ازدواج و کاهش طلاق در گچساران

جاوید کشکولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال تعداد طلاق در گچساران ۵۰۲ مورد بوده که در مدت مشابه سال قبل این میزان ۵۲۵ واقعه در شهرستان ثبت شده است. وی بیان کرد: آمار طلاق از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه در این شهرستان ۵ درصد نسبت به مدت مشابه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105806
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

کرونا :

خبر خوب  افزایش ازدواج و کاهش طلاق در گچساران

جاوید کشکولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال تعداد طلاق در گچساران ۵۰۲ مورد بوده که در مدت مشابه سال قبل این میزان ۵۲۵ واقعه در شهرستان ثبت شده است.

وی بیان کرد: آمار طلاق از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه در این شهرستان ۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

رئیس اداره ثبت احوال گچساران تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه افزون بر ۲۶۹ مورد ازدواج در این شهرستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته۱۲ درصد افزایش نشان می دهد.

وی اظهار کرد: در همین مدت زمان عنوان شده در سالجاری یکهزارو ۷۲ مورد تولد در این شهرستان به ثبت رسیده است.

کشکولی عنوان کرد: در گچساران بیشتر از اسامی علی، امیرعلی، ابوالفضل، محمد، آراز، آراد، رضا و امیر حسین برای نوزادان پسر و زهرا، نفس، فاطمه، باران، نورا و سوگند برای نوزادان دختر استفاده کردند.

وی گفت:تعداد زیادی از کارت های هوشمند ملی صادر شده از سوی این اداره در دفاتر پیشخوان های دولت وجود دارد.

رئیس اداره ثبت احوال گچساران خاطرنشان کرد: با وجود ارسال پیامک برای صاحبان این کارت ها تاکنون برای دریافت به دفاتر پیشخوان و اداره ثبت احوال این شهرستان مراجعه نکرده اند.

کشکولی بیان کرد: در ۹ ماهه مسال ۴۱۸ مورد فوت در گچساران رخ داده است که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۴۰۸مورد مرگ و میر در این شهرستان ثبت گردیده بود.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi