یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برپایی چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در باشت+تصاویر

به گزارش کرونا از باشت حجت الاسلام امید گنجه ای امام جمعه شهر باشت در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در مصلای امام خمینی(ره) شهر باشت اظهار داشت: در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی آن روح بلند آسمانی و بزرگ شهید مقاومت هستیم. حجت الاسلام  گنجه ای افزود: شهیدی که به حق سردار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105797
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۵:۰۵

کرونا :

برپایی چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در باشت+تصاویر

به گزارش کرونا از باشت حجت الاسلام امید گنجه ای امام جمعه شهر باشت در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در مصلای امام خمینی(ره) شهر باشت اظهار داشت: در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی آن روح بلند آسمانی و بزرگ شهید مقاومت هستیم.

حجت الاسلام  گنجه ای افزود: شهیدی که به حق سردار دل ها بود و دلهای ما را با خودش برد مردم ما هر سال در سالگرد شهادت وی سنگ تمام می گذارند.

وی عنوان کرد: این حادثه دلخراش را دیومنشان عالم برنامه ریزی کردند و بسیاری از هموطنانمان جان خود را در راه شهید و شهادت از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سالروز رحلت آن بزرگ مرد علم و معرفت حضرت آیت الله علامه مصباح هم هست دو نکته از شباهت های این دو عزیز را خدمت شما عرض می کنم ؛علامه مصباح که رهبر عزیزمان فرمودند عقبه تئوریک نظام هستند و در جایی خطاب به علامه مصباح فرمودند : من از خدا به خاطر حضور شما تشکر می کنم .

گنجه‌ای درباره دو ویژگی مشترک میان علامه مصباح و شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: ویژگی مشترکشان زمان شناسی بود در حوزه کاری خودشان به هیچ عنوان غافل گیر نمی‌شدند چون عالم به زمان بودند و زمان را می شناختند در هیچ برهه ای این ها دچار غفلت از ماموریت اصلی شوند.

وی گفت: حضرت امام (ره) زمانی که درس خارج در مسجد سلماسی درس می دادند نوشته ها را به آقای مصباح داده بودند و فرمودند شما در مورد این مطالب نظر بدهید یک مرجع تقلید یک علم مجتهد بی بدیل و بی نظیر درس خودش را به یک جوان دادند.

برنامه‌های وزارت بهداشت برای اجرای قانون جوانی جمعیت
دنبال کنید

خطیب جمعه باشت افزود: یعنی ایشان این ظرفیت را داشت که از مراجع به نام شود ولی وقتی انقلاب شد و دید که اندیشه های منحرف در جامعه شکل گرفته و می خواهند انقلاب را منحرف کنند بر فلسفه و کلام جدید تمرکز کرد.

وی اظهار داشت: کسی که عالم به زمان خودش باشد شک ها و تاریکی ها در روزگار وی را مغلوب نخواهد کرد.

برپایی چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در باشت+تصاویر 7

برپایی چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در باشت+تصاویر 8

برپایی چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در باشت+تصاویر 9

برپایی چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در باشت+تصاویر 10

برپایی چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در باشت+تصاویر 11

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi