چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

رصد و برخورد با هرگونه تخلف اداری در بهمئی توسط ستاد امر به معروف

حجت‌الاسلام طاها خوبی نژادیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی گفت: برخی از شهروندان از عملکرد برخی از ادارات دولتی در سطح شهرستان ناراضی هستند. وی افزود: ستاد امر به معروف یک جایگاه نظارتی دارد و جزء وظایف خود می‌داند که به تخلفات ادارات ورود کند و با مختلفان برخورد قانونی کند. وی ادامه داد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105614
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱:۳۷

کرونا :

رصد و برخورد با هرگونه تخلف اداری در بهمئی توسط ستاد امر به معروف

حجت‌الاسلام طاها خوبی نژادیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی گفت: برخی از شهروندان از عملکرد برخی از ادارات دولتی در سطح شهرستان ناراضی هستند.

وی افزود: ستاد امر به معروف یک جایگاه نظارتی دارد و جزء وظایف خود می‌داند که به تخلفات ادارات ورود کند و با مختلفان برخورد قانونی کند.

وی ادامه داد: شهروندان عزیز می توانند هر گونه گزارشی در مورد ادارات در هر زمینه ای را به ستاد امر به معروف گزارش بدهند تا برخورد لازم با ادارات متخلف صورت بپذیرد.

حجت الاسلام خوبی نژادیان با بیان اینکه ستاد امر به معروف مستقل عمل می‌کند و وابسته به هیچ فرد سیاسی و زیر مجموعه اداره ای نیست گفت: ما در بحث مشکلات مردم با هیچ کس تعارف نداریم‌ و حقیقتا برخورد خواهیم کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی با اشاره به موضوعات مختلف در شهرستان گفت: گشت نا محسوس ستاد امر به معروف و نهی از منکر به صورت شبانه روز فعال است و هر گونه مورد مشکوکی را بررسی و برخورد خواهند کرد.

خوبی نژادیان در پایان ضمن تقدیر از همکاری عموم مردم گفت: ستاد امر به معروف یک جایگاه کاملا مردمی و یک پناهگاه مردمی است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi