چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار میلیاردی برای تکمیل بیمارستان در حال ساخت سلماس

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: برای تسریع در تکمیل بیمارستان۲۲۰ تختخوابی سلماس نیز ۵۰۰ میلیارد تومان  داده شده و تاکنون نیز حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105566
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

اختصاص اعتبار میلیاردی برای تکمیل بیمارستان در حال ساخت سلماس

یعقوب رضا زاده در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان سلماس گفت: دیدار و گفت و گویی با وزیر بهداشت داشتم که در این دیدار در خصوص حل مشکلات بهداشت و درمان حوزه بهداشتی مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: در این نشست اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی بیمارستان فعلی اختصاص داده شده است همچنین چند دستگاه پزشکی اعم از دستگاه سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، ام آر آی به بیمارستان سلماس تحویل داده شده است و در حال حاضر نیز به بیماران خدمات ارائه می دهند.

نماینده مردم سلماس در مجلس بیان کرد: برای تسریع در تکمیل بیمارستان۲۲۰ تختخوابی سلماس نیز ۵۰۰ میلیارد تومان  داده شده است و تاکنون نیز حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: ساختمان دیالیز  شهرستان سلماس نیز به بهره برداری رسید و همچنین بخش آی سی یو  و سی سی یو هم با تجهیزات کامل تکمیل شد و چندین درمانگاه روستایی هم در حال ساخت هستند که تا اواخر سال جاری به بهره برداری می رسند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi