دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کلنگ زنی 3 مدرسه جدید در ایذه و باغملک

نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی، از کلنگ‌زنی۳مدرسه جدید و بازدید از پروژه‌های در حال اجرا در سرکشی به حوزه انتخابیه خود خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105557
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

کلنگ زنی 3 مدرسه جدید در ایذه و باغملک

عبداله ایزدپناه در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان اقداماتی که در حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: ما در حوزه تامین زیرساخت‌های لازم یک حرکت جهادی و انقلابی انجام دادیم و بالغ بر ۲۵۰ پروژه عمرانی را در این منطقه کلنگ‌زنی کردیم  و سال گذشته با کمک دولت هر هفته یک افتتاحیه یا کلنگ‌زنی داشتیم.

نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هفته گذشته از روند اجرای این پروژه‌ها بازدید داشتیم، همچنین پروژه احداث ۳ مدرسه جدید را کلنگ‌زنی کردیم و پیگیر اجرای تعدادی از پروژه‌هایی شدیم که در گذشته کلنگ‌زنی شده بودند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دیدارهای مردمی در ایذه، باغملک و صیدون به منظور بررسی مشکلاتشان که اغلب مربوط به حوزه اشتغال، تورم و گرانی بود از دیگر اقداماتی بود که انجام دادیم، همچنین دعوت به حضور پرشور مردم در انتخابات از دیگر برنامه‌هایمان در هفته گذشته بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi