یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تذکر انتخاباتی فرماندار کهگیلویه

به گزارش حبرگزاری فارس از دهدشت؛ سید حمزه محقق زاده در همایش حماسه حضور در انتخابات که با حضور بخشداران، دهیاران، هیئات اجرایی، شهرداران، ریش سفیدان، معتمدین محلات و ایلات و طوایف مختلف که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت هفته مقاومت گفت: شهید سلیمانی جنگ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105472
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

کرونا :

تذکر انتخاباتی فرماندار کهگیلویه

به گزارش حبرگزاری فارس از دهدشت؛ سید حمزه محقق زاده در همایش حماسه حضور در انتخابات که با حضور بخشداران، دهیاران، هیئات اجرایی، شهرداران، ریش سفیدان، معتمدین محلات و ایلات و طوایف مختلف که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت هفته مقاومت گفت: شهید سلیمانی جنگ آوری بسیار حماسه ساز بود.

وی از انتخابات به عنوان مهم ترین عرصه دخالت مردم در سرنوشت خودشان نام برد و گفت:  ما آمادگی کامل جهت برگزاری یک انتخابات پرشور را داریم. 

محقق زاده خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی قطعا مانند گذشته از تمام تلاش هایشان برای کم رنگ کردن صحنه های حضور مردم فروگذار نخواهند کرد. 

وی از زمینه مشارکت مردم و رقابت به عنوان دو اصل مهم از منظر رهبر معظم انقلاب در انتخابات نام برد.

فرماندار کهگیلویه خطاب به شورای اداری این شهرستان گفت: تذکرات انتخاباتی لازم داده شد، امیدواریم مسئولان پایبندی خود را به اصول هایی که تذکرات لازم را دریافت کردند داشته باشند تا بتوانیم انتخاباتی سالم با حضور پرشور مردم داشته باشیم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi