پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برپایی بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید جاودان سیرت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست شورای سلامت با حضور مشاور ارشد وزیر کشور در حوزه سلامت گفت: در این جلسه تصمیمات خوبی پیرامون احداث خانه بهداشت و رفع کمبودها گرفته شد. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مراکز سراج (مرکز سلامت روان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105466
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

کرونا :

برپایی بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید جاودان سیرت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست شورای سلامت با حضور مشاور ارشد وزیر کشور در حوزه سلامت گفت: در این جلسه تصمیمات خوبی پیرامون احداث خانه بهداشت و رفع کمبودها گرفته شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مراکز سراج (مرکز سلامت روان جامعه نگر) در سطح استان راه‌اندازی می‌شود و در مکان‌هایی که مشکل دارند این مراکز در اسرع وقت راه‌اندازی می‌شود.

وی از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در استان خبر داد و گفت: در راستای ارائه خدمت به مردم روستاهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه که مجهز به اتاق عمل، دندانپزشکی و جراحی حوزه‌های مختلف است را به صورت دو ماه یکبار در استان مستقر می‌کنیم.

این مسوول عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تنها موظف است در این زمینه غربالگری لازم را انجام دهد و افرادی که نیاز به جراحی فوری دارند در این بیمارستان خدمات تخصصی دریافت کنند.

جاودان‌سیرت بیان کرد: طبق اعلام مشاور ارشد وزیر کشور در حوزه سلامت هزینه درمان روستائیان رایگان شده‌ و صد درصد هزینه‌ها توسط دولت پرداخت می‌شود.

وی نبود بالگرد اورژانس در استان را از دیگر مشکلات استان مطرح کرد و گفت: مصوب شد که طی چند روز آینده این موضوع نیز تعیین تکلیف شود و با شرکتی که تحت سازمان هلال احمر است رایزنی‌های لازم صورت گیرد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi