سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وعده‌های خوش مخابرات به مردم باشت از دکل 48 متری تا اینترنت پرسرعت در روستاها

به گزارش کرونا از باشت خداداد خالق پناه سرپرست شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از مسوولان در بازدید از طرح های مخابراتی و پروژه های اجرایی این شهرستان اظهار داشت: برای رفع مشکل آنتن دهی و اینترنت در سطح باشت در محدوده قدم آباد و اطراف بیمارستان دکل ۴۸ متری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105451
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۵

کرونا :

وعده‌های خوش مخابرات به مردم باشت از دکل 48 متری تا اینترنت پرسرعت در روستاها

به گزارش کرونا از باشت خداداد خالق پناه سرپرست شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از مسوولان در بازدید از طرح های مخابراتی و پروژه های اجرایی این شهرستان اظهار داشت: برای رفع مشکل آنتن دهی و اینترنت در سطح باشت در محدوده قدم آباد و اطراف بیمارستان دکل ۴۸ متری در نظر گرفته شده که با اعتبار افزون بر ۹ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد و هدیه به مردم شهر باشت باشد و مشکل آنتن دهی و اینترنت این ناحیه را برطرف کند.

خداداد خالق پناه در بازدید از محور روستای چم بلبل به سرتنگ بیدک عنوان کرد : در این مسیر به طول ۳۷ کیلومتر روستاهای چاه تلخ ، گوهرگان، ده بزرگ، تکیه، شهرک تکیه، پزین، چهارراه گشین، تلخاب بیدک، سرتنگ بیدک و بهره عنا قرار دارد و ۲۰ کیلومتر این مسیر کار شده و ۱۷ کیلومتر آن باقی مانده است.

وی افزود: مسیر چم بلبل به امام ضامن و مله برفی به طول ۸ کیلومتر نیز در دستور کار است که بعد از اتمام این کار شروع می شود.

این مسوول ادامه داد: ارتقای تکنولوژی سایت های چاه تلخ ، چهار راه گشین و گوهرگان نیز در دستور کار ماست.

وی افزود: تجهیزات روستای مله برفی و امام ضامن نیز خریداری شده است.

خالق پناه تصریح کرد: تکنولوژی اینترنت پر سرعت روستاهای آبدهگاه ، پنبه زار و روستاهای اقماری نزدیک به آن ها نصب و آماده افتتاح است. 

وی با اشاره به نارضایتی اهالی روستای امام ضامن از وضعیت اینترنت عنوان کرد: باید بستر انتقال را فراهم کنیم، بستر انتقالی را که الان در خدمت شما هستیم مسیر فیبر نوری از روستای سرتنگ به چم بلبل و از چم بلبل به سمت روستای امام ضامن باید اجرا شود که الان این قطعه در حال اجراست و با اجرا و تکمیل این مسیر در حقیقت سایت هایی که در این محدوده هستند به اینترنت پرسرعت یا ۴G ارتقا پیدا میکند که یک سرعت قابل قبول برای شهروندان خواهد بود.

اعلام زمان برگزاری جشنواره موسیقی و فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

وی در ادامه افزود: بازدیدی نیز از مسیر باشت به سمت چرام که رینگ فیبر نوری قرار دارد انجام شد و در این مسیر یک سری ایرادات وجود دارد که لازم است پروژه را از حالت رکود خارج کرده و فعال کنیم که بتوانیم رینگ باشت به سمت چرام و از چرام به سمت دهدشت و دوگنبدان را تکمیل کنیم.

این مسوول در پایان با اشاره به مشکلات آنتن دهی شرح باشت و سایت بیمارستان گفت: بعد از تکمیل سایت بیمارستان پایش سیگنال را نیز داریم که اگر احیانا در آن محدوده مشکل ارتباطی و آنتن دهی داشته باشیم در قالب سایت های جدید مشکل را با برنامه ریزی حل کنیم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi