دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای فاز دوم پروژه‌های محرومیت‌زدایی آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج جلسه مشترک آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوج برگزار شد. امید صالحی در ابتدای این نشست اظهار داشت: آب بعنوان یکی از حیاتی‌ترین الزامات حیات و توسعه، اهمیت فراوانی به ویژه در ایران به واسطه قراگیری در منطقه ای گرم و خشک دارد. مدیرعامل شرکت آب و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105388
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

کرونا :

اجرای فاز دوم پروژه‌های محرومیت‌زدایی  آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج جلسه مشترک آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوج برگزار شد.

امید صالحی در ابتدای این نشست اظهار داشت: آب بعنوان یکی از حیاتی‌ترین الزامات حیات و توسعه، اهمیت فراوانی به ویژه در ایران به واسطه قراگیری در منطقه ای گرم و خشک دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: این واقعیت را همه اذعان داریم که ۱۰ درصد منابع آب در این استان است، از آنطرف اما گلایه مردم ر اهم داریم که با وجود این منابع چرا باید شاهد کم آبی و قطعی آب باشیم؟ این گلایه به حق است و دلیل آن هم این است که هم راستا با توسعه و افزایش جمعیت زیرساخت ها را گسترش نداده‌ایم.

صالحی با بیان اینکه بخشی از قطعی ها به واسطه نیاز به پر شدن مخازن محدود ذخیره آب برای تداوم آبرسانی به همه نقاط در یاسوج است، افزود: نیاز است مخزن ۴۰ هزار متر معکب در یاسوج اضافه شود، البته این کار را شروع کردیم و مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی را مجوز گرفتیم، زمین تسطیح شده و اقدامات مقدماتی آن شروع شده است.

صالحی افزود: همیشه هم بهبود شرایط را مطالبه کرده ایم، آب این استان حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را سیراب می کند، چرا نباید خود این استان از شرایط بهتری باشد برخوردار باشد؟

وی گفت: با نگاه خوب دولت و همراهی سپاه و بسیج کارهای بزرگی شده، آبرسانی به ۱۰۲ روستا با اعتبار ۲۱۷ میلیارد تومان تکمیل شد و اکنون نیز فاز ۲ پروژه‌های محرومیت‌زدایی با تلاش‌های استاندار و مجمع نمایندگان با رقم خوب ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در شرف آغاز بوده واین جدای از سایر پروژه‌های ملی و استانی در حال انجام و اجرا است.

کمبود رسانه‌های تخصصی در زنجان
دنبال کنید

مدیرعامل آبفا بیان کرد: مجموعه شهرداری و آب و فاضلاب جدایی ناپذیرند و خدمات آنها تلاقی زیادی با یکدیگر دارد، امروز کنار هم هستیم تا با هدفمند تر شدن همکاری‌ها و هماهنگی‌ها، خدمات بهتری به شهروندان بدهیم و نگرانی آنها به ویژه در بخش کنده‌کاری‌ها را به سرعت مرتفع کنیم.

در ادامه کیوان آشنا گفت: شهرداری همکار همه دستگاه های خدمات رسان است و ما خودمان را جدای از آب، برق گاز، مخابرات و سایر دستگاه ها نمی‌دانیم و معتقدیم باید تعامل و همکاری دو جانبه با این دستگاه ها بیشتر شود.

شهردار یاسوج با بیان اینکه همه آنچه از مردم اخذ می‌شود در فضای شهری یاسوج هزینه می‌شود، گفت: در برنامه داریم ورودی‌های یاسوج حتی آنجایی که در محدوده شهر نیست را به صورت زیبایی گل کاری کنند تا مسافران و توریست هایی که می‌آیند با صحنه‌های خوب و نشاط آور روبرو شوند.

وی عنوان کرد: در بحث کنده کاری‌ها مردم توقعاتی دارند که به حق هم است، باید دستگاه های خدمات رسان به صورت مؤثرتری در کنار ما قرار بگیرند تا شاهد رها شدن کنده کاری ها نباشیم و همچنین نظارت ها به نحوی باشد که استاندارهای لازم رعایت شود، اینطور نباشد که اصلاح کنده کاری صورت بگیرد و بعداز یک مدت کوتاه نیاز به ترمیم مجدد داشته باشد.

به گزارش فارس؛ در این نشست ضمن عقد تفاهم‌نامه برای همکاری‌های بیشتر در جهت خدمت رسانی سریع تر و بهتر به مردم، قرار شد خصوصاً در بحث ترمیم محل حفاری و کنده کاری ها به نحوی عمل شود که در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن کار انجام شود.

۲۴۵ ماموریت اورژانسی در روز طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi