پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اعلام محرومیت هواداران متین ورامین دلجویی از تیم ارومیه است

علیرضا فداکار در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری کرونا نیوز  اظهار کرد: آنچه که ما دیدیم و هزاران هوادار علاقمند والیبال از رادیو شنیدند با آنچه که تلاش ناظر و داور بر محوریت آن در ارتباط با بازی و شعارها دور می‌زند بسیار متفاوت است و اصولاً اعلام این موضوع بدون تشکیل کمیته انضباطی و به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10494
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

کرونا :

اعلام محرومیت هواداران متین ورامین دلجویی از تیم ارومیه است

علیرضا فداکار در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری کرونا نیوز  اظهار کرد: آنچه که ما دیدیم و هزاران هوادار علاقمند والیبال از رادیو شنیدند با آنچه که تلاش ناظر و داور بر محوریت آن در ارتباط با بازی و شعارها دور می‌زند بسیار متفاوت است و اصولاً اعلام این موضوع بدون تشکیل کمیته انضباطی و به این سرعت با عنایت به میزبانی متین در دو هفته آتی بسیار تعجب برانگیز است.

خبرگزاری فارس: اعلام محرومیت هواداران متین ورامین دلجویی از تیم ارومیه است

مدیرعامل باشگاه والیبال متین ورامین پس از اعلام رئیس سازمان لیگ مبنی بر محرومیت تماشاگران ورامین تا اطلاع ثانوی با ابراز شگفتی از این تصمیم در روزی که فدراسیون والیبال تعطیل است گفت: احتمالا این تصمیم برای دلجویی از ارومیه‌ و تلاشی برای جلوگیری از ایجاد درگیری و فروپاشی این تیم تحلیل می‌گردد.

وی گفت: فدراسیون و سازمان لیگ نباید اجازه دهند سرنوشت تیم‌ها و هوادارانشان که سرمایه قابل توجهی برای والیبال کشور هستند به‌‌راحتی از دست برود.

مدیرعامل باشگاه متین ورامین تصریح کرد: امیدواریم نتیجه مسابقات برای مجریان مسابقات اهمیت نداشته باشد، پایین آمدن داور از سکوی داوری در حساس‌ترین لحظات بازی و هنگامی که امتیاز دو تیم در یک ماراتن نفس‌گیر و نزدیک پیگیری می‌شود به بهانه این‌که دو نفر در بین ۲ هزار نفر به داور فحاشی کرده‌اند و وی در آن فضا صدای این دو نفر را شنیده است، چه معنی می‌دهد و این حرکت به ضرر تیم مهمان است یا میزبان؟

فداکار با اشاره به اظهارات مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در ارتباط با حواشی بازی در ورامین خاطرنشان کرد: البته یک بازی ضعیف در خانه و دو باخت پیاپی در نیم‌فصل دوم ممکن است هر مدیری را به چالش بکشاند، به هر حال امیدواریم تیم شهرداری ارومیه نیز از این شرایط خارج شود.

استاندار از انعقاد تفاهمنامه توسعه بخش کشاورزی با شرکت شهرک های کشاورزی کشور خبر داد
دنبال کنید

مدیرعامل متین ورامین ادامه داد: برای فدراسیونی که جهانی شده است نباید ملاک تصمیماتش اظهار نظر یک نفر تحت عنوان ناظر مسابقه باشد که امکان کنترل تمام جوانب بازی و حواشی آن را همزمان ندارد.

فداکار در پایان گفت: در صورت تائید این تصمیم به شدت به آن اعتراض خواهیم کرد و اجازه اجحاف در حق جوانان علاقمند شهر شهیدان ۱۵ خرداد را به هیچ‌ کسی نخواهیم داد.

گفتنی است، تیم والیبال متین ورامین در چهارچوب هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال عصر چهارشنبه با نتیجه سه بر یک مقابل تیم پر ستاره شهرداری ارومیه به پیروزی رسید و به‌علت برخی حواشی در روزی که فدراسیون والیبال تعطیل بود تصمیم به محرومیت هواداران متین ورامین تا اطلاع ثانوی گرفته شد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi