سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

گچساران در زمینه بهداشت و درمان امکانات مناسبی ندارد

حجت الاسلام عبدالمجید کرمی ظهر امروز در خطبه‌ نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران با اشاره به استقامت انسان در برابر گناه و ناملایمات، اظهار داشت: استقامت به معنای پایداری انسان در صحنه‌های خطرناک و هولناک و مقاومت در برابر ناملایمات به صورتی که علامت شکست در او نمایان نشود. وی با بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10448
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

حجت الاسلام عبدالمجید کرمی ظهر امروز در خطبه‌ نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران با اشاره به استقامت انسان در برابر گناه و ناملایمات، اظهار داشت: استقامت به معنای پایداری انسان در صحنه‌های خطرناک و هولناک و مقاومت در برابر ناملایمات به صورتی که علامت شکست در او نمایان نشود.

وی با بیان اینکه استقامت به معنای صبر کردن در برابر دردها و مصیبت‌ها بوده است، افزود: خداوند به مومن بلا می‌دهد و وی را در آزمایش و امتحان قرار می‌دهد ولی مومن باید صبر و استقامت داشته باشد.

امام جمعه موقت گچساران در خطبه دوم با اشاره به فتنه سال ۸۸ و حوادث اخیر در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: فتنه به معنای آشوب و ایجاد حوادثی بوده که دو گروه به جان هم می‌افتند و زد و خوردی ایجاد می‌شود.

کرمی عنوان کرد: همه ما می‌دانیم که صحنه گردانان فتنه سال ۸۸ در داخل منحصر به چند نفر نبود بلکه کسانی بودند که به آشوب گران پول می‌دادند و آن‌ها را به خیابان‌ها می‌کشاندند و از آن‌ها حمایت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها در فتنه ۸۸ با سکوتی که اختیار کردند، رفوزه شدند، تصریح کرد: اگر قرار باشد که عدالت درباره سران فتنه ایجاد شود، حکم آن‌ها به طور قطع اعدام است.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به کشور وارد نشود، تأکید کرد: پیروی از ولایت فقیه سبب شکست دشمنان در تمامی عرصه‌ها می‌شود.

کرمی با اشاره به برخی سخنان رئیس جمهور درباره آرمان‌ها و برگزاری رفراندوم، گفت: رئیس جمهور باید بداند که آرمان‌های ما وابسته و ریشه در سانتریفیوژها دارد و ما در این راه خون‌ها داده‌ایم.

مراسم عزاداری شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد
دنبال کنید

وی با انتقاد از سخنان رئیس جمهور درباره برگزاری رفراندوم، افزود: دعوت کردن مردم به رفراندوم از سوی رئیس جمهور چه فایده‌ای دارد.

امام جمعه موقت گچساران به برخی مشکلات این شهرستان اشاره و تصریح کرد: من ابتدا از نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تقدیر می‌کنم ولی از وی می‌خواهم که به مشکلات شهرستان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

کرمی به مشکلات بهداشت و درمان گچساران اشاره کرد و افزود: شهرستان ما در این زمینه امکانات مناسبی ندارد و من از مسئولان درخواست دارم که به حوزه بهداشت و درمان شهرستان توجه ویژه داشته باشند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi