یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

غم‌نامه پزشک یاسوجی برای پرستار خواهانی

به گزارش کرونا از یاسوج؛ در پی ضرب و شتم شدید پرستار یاسوجی در بیمارستان تروما شهید جلیل این شهر؛ دکتر رستم حسن‌زاده عضو هیئت مدیره نظام پزشکی شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مارگون طی یادداشتی چنین آورده است: حضور کادر مجرب درمانی در استان کمک بزرگی به مردم شریف این استان و به خصوص

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103877
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۵

کرونا :

غم‌نامه پزشک یاسوجی برای پرستار خواهانی

به گزارش کرونا از یاسوج؛ در پی ضرب و شتم شدید پرستار یاسوجی در بیمارستان تروما شهید جلیل این شهر؛ دکتر رستم حسن‌زاده عضو هیئت مدیره نظام پزشکی شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مارگون طی یادداشتی چنین آورده است: حضور کادر مجرب درمانی در استان کمک بزرگی به مردم شریف این استان و به خصوص نیازمندان به خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز خواهد بود.

متاسفانه در سالهای اخیر شاهد برخوردهای ناپسند با کادر مجرب درمان در استان بوده ایم که این برخوردها از یک طرف لطمه‌ بزرگی به فرهنگ غنی مردم شریف این استان وارد کرده و از طرف دیگر باعث فراری دادن کادر درمان و به خصوص عزیزانی خواهد شد که شاخصه حضور و خدمتگزاری خود را امنیت جانی می‌دانند.

با کمال تأسف بارها شاهد برخوردهای ناشایست و غیر انسانی و نامتعارف از طرف برخی افراد به سرمایه های علمی و انسانی در بیمارستان های مختلف استان بوده ایم از نابینا کردن چشم پرستار زحمتکش بیمارستان گرفته تا شکستن دست بهترین فوق تخصص چشم که هنرمندانه چشمان عده زیادی را بینا می‌کرد و کتک کاری بهترین فوق تخصص جراحی استان که زندگی دوباره را به خانواده های زیادی بخشیده است.

به راستی چرا اینگونه با جامعه پزشکی که در تمامی بحران ها از جمله جنگ و کرونا در کنار مردم و سپر بلای جامعه خود بوده اند اینگونه بی مهری می‌شود.

آیا قدر شناسی در بین مردم ما رخت بر بسته است پرستاری که ساعت ٣ نیمه شب بر بالین بیمار سلامتی بیمار خود را تامین و تضمین می‌‌کند آیا شایسته تقدیر و قدرشناسی است یا قمه و کارد.

نواختن زنگ انقلاب در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در یازدهم بهمن ماه
دنبال کنید

هیات مدیره نظام پزشکی استان مراتب اعتراض خود را در برخورد فیزیکی ناشایست با پرستار با وجدان، متین و زحمتکش بیمارستان شهید جلیل اعلان نموده و خواستار پیگیری مشکلات حقوقی مرتبط با این همکار بیمارستانی از طرف دانشگاه علوم پزشکی و همچنین خواهان اشد مجازات با فرد خاطی از طرف مقامات قضایی استان است.

چنین شود تا درس عبرتی برای کسانی باشد که هم به فرهنگ غنی این منطقه لطمه می زنند و هم زمینه فرار بیشتر نخبگان را در این استان فراهم می‌کند و همچنین شاهد تکرار چنین حوادث تلخی در بیمارستان‌ها و سایر اماکن بهداشتی و درمانی استان نباشیم.

پایان پیام/
 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi