یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۵۸ هکتار اراضی گچساران از چنگ زمین‌خواران آزاد شد

سید قدرت‌اله علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: منابع طبیعی به صورت قانونی با سودجویان و متخلفان اراضی ملی برخورد می کند و در همین راستا امسال ۲۵۸ هکتار از اراضی ملی گچساران از دست افراد سودجو رفع تصرف شد. رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران تصریح کرد: این اقدام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103874
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۴

کرونا :

۲۵۸ هکتار اراضی گچساران از چنگ زمین‌خواران آزاد شد

سید قدرت‌اله علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: منابع طبیعی به صورت قانونی با سودجویان و متخلفان اراضی ملی برخورد می کند و در همین راستا امسال ۲۵۸ هکتار از اراضی ملی گچساران از دست افراد سودجو رفع تصرف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران تصریح کرد: این اقدام در راستای جلوگیری از تخریب و تصرف زمین های منابع ملی در شهرستان گچساران انجام شد که از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۳ فقره پرونده تخلف در عرصه منابع طبیعی گچساران تشکیل شده و متخلفان برای پیگیری قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: اراضی ملی که به منظور انجام کارهای کشاورزی و یا ساخت و سازهای غیرمجاز تصرف می شود از سوی نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی شناسایی شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال می شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران خاطرنشان کرد: همچنین امسال نیز قطع غیر مجاز درخت به تعداد ۴۰ اصله توسط متخلفان انجام شده بود و در همین زمینه از ابتدای سالجاری تاکنون در گچساران مقادیر زیادی هیزم قاچاق از متخلفان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: منابع طبیعی یک ثروت خدادادی است که همه در مقابل حفظ و‌ نگهداری آن مسوول هستند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳/ک


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi