شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وعده شتاب در روند ساخت بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری جنوب کشور در یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، علی محمد روستا در ‌بازدید از پروژه تالار فرهنگی یاسوج گفت: این پروژه  به متراژ حدود ۲۳ هزار مترمربع در کنار پارک مهرورزی با پیشرفت فیزیکی تقریبی ۴۵ درصد در سال ۱۳۸۷ کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد. معاون عمرانی استانداری گفت با توجه به اینکه در چند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103868
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۹

کرونا :

وعده شتاب در روند ساخت بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری جنوب کشور در یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، علی محمد روستا در ‌بازدید از پروژه تالار فرهنگی یاسوج گفت: این پروژه  به متراژ حدود ۲۳ هزار مترمربع در کنار پارک مهرورزی با پیشرفت فیزیکی تقریبی ۴۵ درصد در سال ۱۳۸۷ کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

معاون عمرانی استانداری گفت با توجه به اینکه در چند سال گذشته عملیات اجرایی این پروژه متوقف بود و با پیگیری های صورت گرفته از طرف استاندار مقرر شد با مشارکت بخش خصوصی طی سه سال توسط سرمایه گذار پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه تاکنون مبلغی نزدیک ۴۳۲ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده، گفت: تکمیل این ‌پروژه یکی از اولویت های در دستور کار معاونت عمرانی است که متاسفانه در این‌ چند سال مسکوت و بلاتکلیف رها شده بود.

به گفته معاون ‌هماهنگی امور عمرانی نیاز استان‌ به یک مرکز درخور و شان فرهنگی وهنری و کمبود چنین مرکزی در استان‌ باعث شد که عزم‌ خود را جزم کنیم تا این ‌پروژه بیش از این سنواتی نشود و به هر طریق ممکن‌ آن را فعال و در یک بازه زمانی معقول افتتاح کنیم.

روستا افزود: تکمیل و تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام در دستور کار معاونت عمرانی قرار دارد و بهره برداری از این ‌پروژه نویدبخش آغاز فعالیت های خوب فرهنگی هنری برای مردم فرهنگ دوست استان و هدیه ای به اهالی فرهنگ و هنر است.

 پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi