دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکارچیان فراری شکار پلیس شدند

به گزارش کرونا از سمنان، سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مأموران پاسگاه انتظامی فولادمحله شهرستان مهدی‌شهر با انجام کار اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک گروه شکارچی در منطقه پرور اقدام به شکار غیرمجاز کرده و قصد دارند از مسیرهای فرعی از حوزه استحفاظی استان خارج شوند، پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102474
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۲

کرونا :

شکارچیان فراری شکار پلیس شدند

به گزارش کرونا از سمنان، سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مأموران پاسگاه انتظامی فولادمحله شهرستان مهدی‌شهر با انجام کار اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک گروه شکارچی در منطقه پرور اقدام به شکار غیرمجاز کرده و قصد دارند از مسیرهای فرعی از حوزه استحفاظی استان خارج شوند، پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران در این رابطه ضمن هماهنگی با مقام قضائی و اداره محیط‌زیست، با تشکیل تیمی به محل اعزام شدند و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم، سرانجام شکارچیان را با دو دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ و سمند مشاهده کردند و به رانندگان دستور توقف دادند.

 این مقام انتظامی اظهار کرد: راننده و سرنشینان خودروها بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند و در یک اقدام ضربتی، خودروی ۲۰۶ با سه نفر سرنشین متوقف و با هماهنگی به عمل آمده با پاسگاه هم‌جوار در استان مازندران، خودروی سمند متواری شده نیز به همراه راننده توقیف شد.

میراحمدی بیان کرد: در بازرسی از خودروی متهمان، سه لاشه قوچ و کل کوهی، یک قبضه اسلحه شکاری گلوله‌زنی پنج تیر، یک دستگاه دوربین چشمی، سه کیلوگرم ساچمه و مقادیری تجهیزات شکار کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه یکی از وظایف پلیس حفظ و حراست از طبیعت است، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با اقتدار برای جلوگیری از نابودی گونه‌های در حال انقراض و مقابله همه‌جانبه با شکارچیان غیرمجاز اقدام می‌کند.

پایان پیام/۷۴۰۰۲/م/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi