شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

ضرورت دو بانده کردن جاده‌های سبزوار-اسفراین-قوچان

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس، از وضعیت راهها به عنوان مساله اصلی حوزه انتخابیه خود یاد کرد و افزود: هم‌اکنون لازم است راه‌های این منطقه اعم از سبزوار-بردسکن، سبزوار-اسفراین و سبزوار-قوچان دو بانده شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102450
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

ضرورت دو بانده کردن جاده‌های سبزوار-اسفراین-قوچان

علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به مهمترین مسائلی که در حوزه انتخابیه خود پیگیری می‌کند، گفت: وضعیت راه‌ها مساله اصلی حوزه انتخابیه است چرا که ما در شاهراه قرار داریم کما اینکه جاده مشهد-تهران، خراسان شمالی-تهران، خراسان جنوبی-تهران و مسیر ترانزیت ترکیه به ترکمنستان از سبزوار عبور می‌کند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امسال با اینکه سهم بسیار خوبی از روکش آسفالت راه‌های کشور را به خود اختصاص دادیم اما به دلیل اینکه حجم راه‌ها بالاست و درصد تحقق روی زمین در این منطقه بسیار کم است بنابراین در این زمینه با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون لازم است راه‌های این منطقه اعم از سبزوار-بردسکن، سبزوار-اسفراین و سبزوار-قوچان دو بانده شوند بنابراین در حال پیگیری برای تحقق این مهم هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: وضعیت برق از دیگر مشکلات این منطقه بود کمااینکه نیروگاه سبزوار که در طول ۱۴ سال تنها ۱۷ درصد پیشرفت داشت با همت دولت و پیگیری‌هایی که انجام دادیم آماده افتتاح شده است و امیدواریم در سفر آقای رییس جمهور به استان خراسان رضوی انجام شود ضمن اینکه در حال ساخت پست‌های مختلف تقویتی هستیم که باید روند آن تسریع شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وضعیت نامناسب آب یکی دیگر از مشکلات این منطقه است که در حال پیگیری برای رفع مشکلات این حوزه نیز هستیم ./

حجم زائران اربعین متناسب با زیرساخت‌های عراق نیست
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi