شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع مشکل گازرسانی به شهرهای اطراف ایرانشهر/دو بانده کردن جاده ایرانشهر به مهرستان در دستورکار قرار گرفت

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس، ضمن اشاره به رفع مشکل گازرسانی در شهرهای حوزه انتخابیه خود از آغاز عملیات اجرای دو بانده کردن جاده ایرانشهر به مهرستان و خروجی ایرانشهر به سمت نیکشهر خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102444
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

رفع مشکل گازرسانی به شهرهای اطراف ایرانشهر/دو بانده کردن جاده ایرانشهر به مهرستان در دستورکار قرار گرفت

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح موضوعاتی که در جهت بهبود وضعیت حوزه انتخابیه خود پیگیری میکند، گفت: کمبود سیلندرهای گاز یکی از مشکلات موجود در این منطقه بود که با پیگیری‌هایی که انجام دادیم دستور وزیر در این زمینه در حال تحقق است و شرکت‌های مربوطه در بسیاری از شهرستان‌های حوزه انتخابیه همچون سرباز، راسک، فنوج و لاشار لوله‌کشی گاز در منازل را آغاز کرده‌اند که یک مطالبه مردمی بود.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: ما با کمبودهایی در حوزه بهداشت و درمان نیز مواجه هستیم و متاسفانه مراکز جامع سلامت اکثر روستاهای این منطقه فاقد پزشک هستند چرا که نبود امکانات رفاهی باعث عدم ماندگاری پزشکان در این منطقه شده است و این موضوع باعث نگرانی مردم شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در حوزه راهسازی اقدامات مطلوبی در این منطقه انجام شده است کمااینکه زمانی تنها به دنبال استانداردسازی راه‌ها بودیم اما در شرایط کنونی دو بانده کردن جاده ایرانشهر به مهرستان در دستورکار قرار گرفته است، همچنین عملیات اجرای دو بانده شدن خروجی ایرانشهر به سمت نیکشهر آغاز شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما در حوزه آب هم با مشکلات زیادی مواجهیم و اکثر روستاهای حوزه انتخابیه با مشکل تامین آب شرب مواجه هستند و متاسفانه قول‌هایی که شرکت آب و فاضلاب استان داده بود هنوز محقق نشده و مردم نگران این وضعیت هستند./

مشعل گاز سه روستای بخش ماژین و چهار واحد تولیدی دره‌شهر روشن شد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi