چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین پروازها به فرودگاه شهدای سراوان روز جمعه انجام می‌شود

نماینده مردم سراوان در مجلس، از راه‌اندازی خطوط هوایی به حوزه انتخابیه خود و اولین پروازها به فرودگاه شهدای سراوان از روز جمعه خبر داد و افزود: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته قرار شده است که هفته‌ای دو بار پرواز به این فرودگاه داشته باشیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102339
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

اولین پروازها به فرودگاه شهدای سراوان روز جمعه انجام می‌شود

ملک فاضلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به راه‌اندازی پروازها به فرودگاه شهدای سراوان که برای اولین بار روز جمعه ۲۶ آبان ماه محقق خواهد شد، گفت: این منطقه فاقد خطوط هوایی بود و این درحالی است که تا پایتخت حدود ۲ هزار کیلومتر و تا زاهدان نیز ۳۶۵ کیلومتر فاصله دارد.

نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ناایمنی جاده‌ها و حجم ترافیک سنگین در این منطقه باعث شده بود که روزانه تعداد زیادی از افراد به دلیل بروز سانحه تصادف جان خود را از دست بدهند بنابراین این منطقه نیازمند ایجاد ارتباط هوایی بود.

وی تصریح کرد: در نهایت به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته قرار شد از روز جمعه ۲۶ آبان ماه هفته‌ای دو بار پرواز به فرودگاه شهدای سراوان انجام شود که این برای اولین بار است که اتفاق می‌افتد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: قطعا این اقدام می‌‎تواند تسهیل‌کننده راه ارتباطی این منطقه با پایتخت باشد ضمن اینکه گامی موثر در جهت جذب نیروی پزشک متخصص برای این منطقه خواهد بود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: رونق تجارت در این منطقه مرزی از دیگر فواید فعالسازی خطوط هوایی این منطقه است چرا که سراوان یک منطقه مرزی فراموش شده است که دارای ثروت‌های خدادادی فراوانی است ضمن‌اینکه آینده روشنی را پیش روی تعداد زیاد جوانان تحصیلکرده این منطقه قرار می‌دهد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi