دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکار بی‌رحمانه در کوه دیل+تصویر

به گزارش کرونا از گچساران مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری مشترک محیط‌ زیست و نیروی انتظامی یک گروه شکارچی کل وحشی در منطقه حفاظت شده کوه دیل شهرستان گچساران دستگیر و اعمال‌ قانون شدند.  وی گفت: سه نفر از متخلفین به همراه لاشه شکار شده دستگیر و دو نفر از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102321
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

کرونا :

شکار بی‌رحمانه در کوه دیل+تصویر

به گزارش کرونا از گچساران مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری مشترک محیط‌ زیست و نیروی انتظامی یک گروه شکارچی کل وحشی در منطقه حفاظت شده کوه دیل شهرستان گچساران دستگیر و اعمال‌ قانون شدند.

 وی گفت: سه نفر از متخلفین به همراه لاشه شکار شده دستگیر و دو نفر از آنها متواری شدند.

اسلام جاودان خرد در توضیح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی احدی از دوستداران طبیعت مبنی بر حضور یک گروه پنج نفره شکارچی در ارتفاعات منطقه حفاظت شده کوه دیل شهرستان گچساران، یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری مشترک نیروی انتظامی به محل اعزام شدند. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود : پس از ساعت ها پیاده روی و پایش منطقه و نیز انجام اقدامات لازم ۳ نفر از متخلفین به همراه لاشه یک راس کل (پازن) وحشی دستگیر و ۲ نفر دیگر از آنان از تاریکی شب سوء استفاده کرده و متواری شدند. 

وی با اشاره به اینکه متخلفین دستگیر شده به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضایی معرفی خواهند شد گفت: ۳ نفر متخلف دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد ضمن آنکه با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری مراجع انتظامی شهرستان، اقدامات لازم برای شناسایی هویت متخلفین متواری شده در دست اقدام است.

جاودان خرد تصریح کرد: جریمه حقوقی شکار یک راس کل وحشی (پازن) ۲۵ میلیون تومان است این درحالی است که جریمه شکار یک راس بز وحشی ۷۵ میلیون تومان بوده و این جدای از جریمه کیفری جرم است. 

وی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم، دستگاه قضا و مراجع انتظامی با محیط زیست گفت: گشت های مشترک محیط زیست و نیروی انتظامی دربرخورد با متخلفین جرائم زیست محیطی راه اندازی شد و با کسانیکه مرتکب جرائم زیست محیطی می‌شوند بشدت برخورد قانونی خواهد شد.

رتبه‌ای عالی برای دکتر جوان کهگیلویه و بویراحمدی
دنبال کنید

شکار بی‌رحمانه در کوه دیل+تصویر 3

پایان پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi