جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گسترش فرهنگ همفکری و افزایش فضای هم افزایی گامهای بلندی در توسعه استان هستند

سید موسی خادمی، در ششمین یادمان زنده یاد محسن عسکریان بنیانگذار دانشگاه یاسوج، با بیان اینکه به جای فضای تخریب های سیاسی و فکری، فرهنگ همفکری و هم افزایی را پیشه کنیم، افزود: مدیران بومی این استان از ظرفیت های قابل توجهی برخوردارند که با رفتار مناسب با آنان می توان زمینه رشدشان را فراهم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10228
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶

سید موسی خادمی، در ششمین یادمان زنده یاد محسن عسکریان بنیانگذار دانشگاه یاسوج، با بیان اینکه به جای فضای تخریب های سیاسی و فکری، فرهنگ همفکری و هم افزایی را پیشه کنیم، افزود: مدیران بومی این استان از ظرفیت های قابل توجهی برخوردارند که با رفتار مناسب با آنان می توان زمینه رشدشان را فراهم کرد.

خادمی به خدمات ارزشمند زنده یاد عسکریان در دو حوزه فنی و اجرایی اشاره کرد و گفت: این مدیر دانشمند با برخورداری از ایمان و تعهد فعالیت های فنی و اجرایی را در دانشگاه یاسوج آغاز کرد.

خادمی اظهار کرد: زنده یاد عسکریان با تعصب خاصی کوشید استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج در بین استان ها و دانشگاه های کشور مطرح شود.

وی، با بیان اینکه هرچند این اقدام به سختی انجام می گرفت ولی زنده یاد عسکریان با تلاش و پشتکاری که از خود نشان می داد به سرعت جواب می گرفت و افزود: همچنین دانشگاه یاسوج در آن دوران از لحاظ مسایل علمی و سیاسی روز نیز در شرایط ایده آلی قرار داشت.

خادمی برخورد مناسب با هیأت علمی و دانشجویان را از ویژگی های بنیانگذار دانشگاه یاسوج دانست و گفت: در دوران مدیریت وی تنظیم فضای دانشگاه اعم از علمی، سیاسی و فرهنگی به نحو مناسبی در دانشگاه یاسوج انجام می گرفت.

زنده یاد عسکریان از فرصتهای مختلف برای رشد و توسعه دانشگاه یاسوج بهره گرفت

استاندار اظهار داشت: زنده یاد عسکریان از فرصت های درونی و بیرونی استان برای رشد و توسعه دانشگاه یاسوج استفاده می کرد و با تعاملی که با مسوولان، دانشگاهیان و مردم داشت در این راه گام برداشت.

گزارش تصویری(۳) دکتر لاریجانی در نشست مشترک با سفرای کشورهای اسلامی در تهران
دنبال کنید

دکترخادمی، با اشاره به اینکه زنده یاد محسن عسکریان مدیری توسعه گرا بود که برای خدمت رسانی به استان از هیچ تلاشی دریغ نکرد گفت:این مدیر دانشمند راه توسعه یافتگی استان را اتکای به توان دانشگاه ها می دانست و بر توسعه پایدار مبتنی بر درون تاکید می کرد.

خادمی عنوان کرد: بسیاری از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در دوره مدیریت زنده یاد عسکریان بورسیه گرفتند و اعضای هیات علمی که هم اکنون در دانشگاه های استان مشغول به فعالیت هستند نیز نتیجه سرمایه گذاری و تلاش های صادقانه این مدیر توانمند است.

وی ادامه داد: این اقدامات ارزشمند که در راستای تکریم و ارج نهادن به مقام بزرگان استان انجام شده را باید به نیروهای جوان و باانگیزه که هم اینک در سمت های مختلف مشغول به فعالیت هستند انتقال داد.

خادمی اظهار کرد:وجود این فرهنگ و انگیزه که از خانواده زنده یاد عسکریان و امثال وی تقدیر می شود و مورد تکریم قرار می گیرند را نشانه رشد دانشگاه ها در کهگیلویه و بویراحمد دانست.

در این آیین از تمبر ششمین یادمان زنده یاد محسن عسکریان رونمایی شد.

زنده یاد دکتر محسن عسکریان بنیانگذار دانشگاه یاسوج بود که در شش دی ۸۴ بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

محمدیان-۴۲

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi