پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

یادواره شهدای جبهه مقاومت و شهدای دانش‌آموز در دنا برگزار شد

به گزارش کرونا از سی سخت، یادواره شهدای جبهه مقاومت اسلامی و شهدای دانش آموز شهرستان دنا به همت سپاه ناحیه دنا، بسیج دانش آموزی شهرستان دنا سازمان تبلیغات اسلامی بنیاد شهید و شهرداری با حضور سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح، فرمانده سپاه ناحیه دنا، امام جمعه شهر سی سخت، معاون فرماندار دنا، اعضای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101871
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۹

کرونا :

یادواره شهدای جبهه مقاومت و شهدای دانش‌آموز در دنا برگزار شد

به گزارش کرونا از سی سخت، یادواره شهدای جبهه مقاومت اسلامی و شهدای دانش آموز شهرستان دنا به همت سپاه ناحیه دنا، بسیج دانش آموزی شهرستان دنا سازمان تبلیغات اسلامی بنیاد شهید و شهرداری با حضور سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح، فرمانده سپاه ناحیه دنا، امام جمعه شهر سی سخت، معاون فرماندار دنا، اعضای شورای اداری دنا، دانش آموزان و اصحاب رسانه در مدرسه دخترانه فاطمه الزهرا س شهر سی سخت برگزار شد.

سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت: یاد و خاطره شهید فهمیده و شهیدان دانش آموز را و این هفته را گرامی می داریم.

سردار حکمتیان اظهار داشت: خدا می فرماید نگویید آنان که در راه خدا کشته شده اند مرده اند ما آنها را مقامی والا و در بلندترین درجه جای داده ایم، اینان خانواده هایشان و دوستانشان را شفاعت می کنند، اگر ما بفهمیم شهدا چه درجه ای دارند دائما می گوییم کاش که ما هم شهید می شدیم، همه می‌دانیم که روزی دنیا را ترک خواهیم کرد.

این فرمانده گفت: رهبر انقلاب با مرگ حاج قاسم منقلب و در کنار تابوت صیاد شیرازی  زانو می زند، امروزه  مرزبانان و جان برکفان ما در جای جای مرز بوم در حال دفاع از ایران اسلامی هستند و نمی‌گذارند که وجبی از خاک میهنمان توسط دشمنان قسم خورده انقلاب مورد تجاوز قرار گیرد، ما عین السد چشم آمریکا را ویران کردیم، امروزه کشتی های ما در حیات خلوت آمریکا لنگر انداخته اند آن قدر قدرت بازدارندگی داریم که دشمن جرات گزینه نظامی را روی میز ندارد.

۱۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شد
دنبال کنید

سردار حکمتیان اظهار داشت: امروز شما معلمین و دانش آموزان فرمانده و افسران ما هستید، ما در کنار شما هستیم.

حکمتیان عنوان کرد: در خصوص غزه و اتفاقات و جنایات اخیر رژیم منهوس صهیونیستی باید بدانید صد سال است نطفه نامشروع انگلیس در پیکره جهان متولد شد و نتیجه اش ۷۵ سال محاصره ویرانی، کودک کشی، اذیت کردن مردم نسل کشی بوده است که اینجا سوال است آیا کشورهای اسلامی بیکار ماندند که باید بگویم خیر چندین جنگ علیه این رژیم راه انداختند، ماهیت اسرائیل این است که اجازه هیچ عملیاتی در سرزمین خودش را نمی دهد و جنگ ها را در کشورهایی که تهدیدی علیه اسرائیل هستند انجام می‌دهد.

سردار حکمتیان افزود: زمانی که حاج قاسم به دستور رهبر فرماندهی جنگ را برعهده گرفت،فاطمیون زینبیون،مقاومت اسلامی و بقیه  پای کار آمدند و داعش را سرجایش نشاندند، در تمام جنگ ها بر علیه اسرائیل عدد زخمی ها وکشته ها به عدد هزار نمی‌رسید ولی عملیات طوفان القصی چنین ضربه ای به هیمنه اسرائیل زد که در تاریخ ثبت خواهد شد.

سرهنگ پاسدار عرفانی مقام فرمانده سپاه ناحیه دنا گفت: جنایتکارانه اسرائیل و حامیانش به بدترین شکل نوجوانان فلسطینی را قتل و عام می کنند و ما امروز دور هم جمع شده ایم تا این جنایات را  محکوم کنیم.

عرفانی مقام اظهار داشت: هفته بسیج دانش آموزی هفته مبارزه با رژیم کودک کش است این هفته از اهمیت بلایی برخوردار است در سیزده آبان سه واقعه مهم را تا به امروز داشته ایم  یکی سیزده آبان ماه سال ۱۳۴۳ تبعید امام خمینی به ترکیه بود، دوم سیزده آبان ماه سال ۱۳۵۷ واقعه کشتار جمعی دانش آموزان بود و دیگری سیزده آبانماه سال۱۳۵۸ روز تسخیر لانه جاسوسی مرکز سناریو پردازی و جنایت علیه ملت  ایران بود.

۷۱۳ داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر کهگیلویه وبویراحمد نامنویسی کردند
دنبال کنید

این فرمانده گفت: امروز گرد هم جمع شده ایم تا یادواره ۱۳ شهید دانش آموز و ۴ شهید فرهنگی و یادواره شهدای غزه را برگزار کنیم و انزجار خود را علیه این رژیم کودک کش اعلام کنیم،اگر در ۱۳ آبان سال ۵۸ دانشجویان توانستند لانه جاسوسی را تسخیر کنند امروز دانش آموزان در جبهه ای دیگری مشت محکم بر دهان آمریکا و اسرائیل می زنند.

عرفانی مقام اظهار داشت: ما ۳۶ هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کردیم و نگذاشتیم پای دشمن به کشور باز شود و امروزه هم دانش آموزان ما همانند شهدای دانش آموز آرمان های آنها را ادامه می دهند.

یادواره شهدای جبهه مقاومت و شهدای دانش‌آموز در دنا برگزار شد 8

یادواره شهدای جبهه مقاومت و شهدای دانش‌آموز در دنا برگزار شد 9

یادواره شهدای جبهه مقاومت و شهدای دانش‌آموز در دنا برگزار شد 10

یادواره شهدای جبهه مقاومت و شهدای دانش‌آموز در دنا برگزار شد 11

یادواره شهدای جبهه مقاومت و شهدای دانش‌آموز در دنا برگزار شد 12

یادواره شهدای جبهه مقاومت و شهدای دانش‌آموز در دنا برگزار شد 13

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi