پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمیته امداد در این خصوص خوب عمل کرده است

همایش تبیین خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام در نه ماهه سال جاری با حضور مدیرکل کمیته امداد استان ومسئولین شهرستانی و۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان برگزار شد. مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در همایش تبیین خدمات کمیته امداد شهرستان چرام که با حضور امام جمعه،بخشدار، جمعی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10175
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹

کرونا :

کمیته امداد در این خصوص خوب عمل کرده است

همایش تبیین خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام در نه ماهه سال جاری با حضور مدیرکل کمیته امداد استان ومسئولین شهرستانی و۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در همایش تبیین خدمات کمیته امداد شهرستان چرام که با حضور امام جمعه،بخشدار، جمعی از مسئولین شهرستان و تعداد ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان برگزار شد، توانمندی فکری و اقتصادی خانواده های تحت حمایت را یکی از مهمترین اولویتهای کاری کمیته امداد در سالهای اخیر عنوان کرد.

سید غلامرضا متقی توجه به محرومین و نیازمندان جامعه را بسیار با ارزش برشمرد و یاد آور شد: این عزیزان سرمایه های نظام و انقلاب هستند و باید همه مسئولان در جهت رفع مشکلات پیش روی این افراد تلاش کنند.

وی تصریح کرد : کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و جلوگیری از ترک تحصیل آنها ، تسهیل کردن شرایط ازدواج با پرداخت جهیزیه،کمک هزینه ازدواج و برگزاری آموزشهای مشاوره قبل از ازدواج ، ارائه برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی از رویکردهای این نهاد در ارتقاء سطح فرهنگی خانواده ها است.

متقی در ادامه با اشاره به اقدامات این نهاد در حوزه اشتغال و کار آفرینی بیان داشت: کمیته امداد در این خصوص خوب عمل کرده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام ضمن تشکر و قدردانی از همراهی مستمر مسئولین در حل مشکلات مددجویان و نیازمندان با ارائه آمار فعالیتهای این نهاد طی نه ماهه سال جاری عنوان کرد : بیشترین چشم انداز و هدف ما در این نهادمردمی، رشد اقتصاد خانواده ها و ایجاد اشتغال برای محرومین تحت حمایت است.

علی حسن مظاهری افزود: در همین راستا در نه ماهه سال جاری بالغ بر ۵۶ میلیارد و۱۴۹میلیون ریال در سرفصل های مختلف جهت مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

گفتنی است که در پایان این مراسم از رؤسای بانکهای عامل و تعدادی از مددجویان فعال درعرصه فرهنگی وخودکفایی با اهداء لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi