یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکل اصلی جهاد کشاورزی چاروسا چیست؟

به گزارش کرونا از چاروسا، با حضور امام جمعه، بخشدار و مسئولین شورای اداری چاروسا و جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه نشست هماهنگی روز ۱۳ آبان برگزار شد و در ادامه این نشست تودیع و معارفه رئیس جدید جهاد کشاورزی چاروسا صورت گرفت. ایزدخواه بخشدار چاروسا در نشست هماهنگی روز ۱۳آبان و مراسم تودیع و معارفه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101749
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۳

کرونا :

مشکل اصلی جهاد کشاورزی چاروسا چیست؟

به گزارش کرونا از چاروسا، با حضور امام جمعه، بخشدار و مسئولین شورای اداری چاروسا و جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه نشست هماهنگی روز ۱۳ آبان برگزار شد و در ادامه این نشست تودیع و معارفه رئیس جدید جهاد کشاورزی چاروسا صورت گرفت.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در نشست هماهنگی روز ۱۳آبان و مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی به روز ۱۳آبان اشاره و با بیان اینکه امسال به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم تا روز ۱۳آبان را در جهت حمایت از مردم غزه باشکوه برگزار کنیم و سکوت در این روز معنا ندارد تصریح کرد: مردم نوار غزه ایثار و شجاعت و مبارزه با ظالم را به زیبایی به تصویر کشیدند و امروز غزه نماد مظلومیت و اقتدار است.

بخشدار چاروسا بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره شعار دفاع از مظلومین را در مقابل زورگویان سرلوحه قرار داده است و مسئله فلسطین و دفاع از مسلمانان آن سرزمین از دغدغه‌های مردم ایران اسلامی بوده است. در طول سال‌های اشغالگری رژیم صهیونیستی، امام خمینی (ره) با درایت خود در نام‌گذاری روز جهانی روز قدس، حمایت از فلسطینیان را به‌عنوان یک مسئله راهبردی برای نظام جمهوری اسلامی ایران تعیین کرد که ما به آن پایبند بوده و هستیم.

وی با بیان اینکه همه مسئولین ادارات و دهیاری ها آمادگی کامل جهت برگزاری روز یوم الله ۱۳آبان را داشته باشند و امیدواریم در این زمینه کسی کم کاری نکند و قطعا اگر کم کاری بیینیم تذکر خواهیم داد گفت: ۱۳ آبان امسال تفاوت با سالهای گذشته دارد در برنامه ۱۳ آبان به عنوان یک وظیفه و یوم الله نیاز است همه پای کار بیایند و تلاش کنند تا باشکوه برگزار شود.

آمار کرونا کهگیلویه و بویراحمد 16 فروردین/بدون فوتی و بستری 50 بیمار در بیمارستان‌های استان
دنبال کنید

ایزدخواه به تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی هم اشاره کرد و گفت: رئیس سابق این نهاد با دست خالی اقدامات خوبی را انجام داد که قابل تقدیر است ضمن تشکر از تلاش و همکاری رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه همچنان کمبود نیرو و امکانات دغدغه مسئولین چاروسا برای جهاد کشاورزی است که امیدواریم به این مساله به خصوص در زمینه کمبود نیرو توجه شود.

تورج آذربهرام شهردار قلعه رئیسی در این مراسم به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص غزه اشاره کرد و گفت: روز غزه مانند روز جهانی قدس فرصتی است که فریاد مظلومیت و حق‌طلبی مردم مظلومش به گوش جهانیان برسد.

شهردار قلعه رئیسی از آمادگی خود جهت هر چه باشکوه برگزار شدن مراسم ۱۳آبان تاکید کرد.

در ادامه کشاورز رئیس سابق جهاد کشاورزی چاروسا هم در این مراسم با بیان اینکه مردم غزه مردم مظلوم این روزها هستند و همه وظیفه دارند حمایت کنند از مردم بخش چاروسا حلالیت طلبید و بیان کرد: خدا را شاکرم که در این سالها به عنوان سرباز و نوکر مردم چاروسا بودم که حقیقتا مردم چاروسا شایسته تقدیر هستند، کشاورزان و مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و حق است و افتخار میکنیم که به آنها خدمت کنیم.

کشاورز در ادامه با بیان اینکه هیچ وقت و بدون هیچ گونه سیاسی کاری و منطقه ای کار کردیم و با کمبود نیرو اما مشکلات را جهادی حل می کردیم بیان کرد: آماده هر کمکی با رئیس جهاد هستم و با توجه به علمی شدن کشاورزی سعی بر این داشتیم که ساماندهی کشاورزی را به عنوان اولویت قرار دهیم.

اجرای سند تحول تکام در ۵۲۷ روستای کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

همچنین رحیمی رئیس جدید جهاد کشاورزی چاروسا هم در این نشست با بیان اینکه تمام تلاشم را جهت حل مشکلات کشاورزان را به کار می گیرم تاکید کرد: برنامه های رئیس سابق را ادامه می دهم اما کمبود نیرو یک مشکل اساسی است که امیدواریم رفع شود و همچنین امیدواریم مسئولین سطح بخش همکاری و وحدت خوبی را حفظ کنند تا بتوان مشکلات کشاورزان را که شغل بسیاری از مردم این بخش را دارا هستند پیگیری و رفع شوند.

مشکل اصلی جهاد کشاورزی چاروسا چیست؟ 4

مشکل اصلی جهاد کشاورزی چاروسا چیست؟ 5

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi