شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور در همدان

محمد برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برپایی گردهمایی سراسری مدیران ادبیات و تاریخ حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور خبر داد و اظهار کرد: این همایش با حضور سردار بایرامی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، سردار ظفری رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100445
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

کرونا :

برگزاری همایش مدیران ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور در همدان

محمد برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برپایی گردهمایی سراسری مدیران ادبیات و تاریخ حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور خبر داد و اظهار کرد: این همایش با حضور سردار بایرامی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، سردار ظفری رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان و تعدادی از مدیران استان از ۱۸ تا ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تصریح کرد: این گردهمایی به میزبانی همدان و در سالن اجلاسیه دانشگاه فرهنگیان به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان یادآور شد: این گردهمایی با هدف تبیین برنامه‌های حوزه ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در راستای جهاد تبیین و منویات مقام معظم رهبری در حوزه نشر فرهنگ ایثار و شهادت در بین افشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: اثرگذاری بیشتر کتاب‌های دفاع مقدس در جامعه با عنوان سیاستگذاران فرهنگی با موضوع مولفه‌ها و مفاهیم ارزشی دفاع مقدس و مقاومت از دیگر اهداف این گردهمایی به شمار می‌رود.

برخورداری تبیین، تالیف و ترجمه تاریخ توصیفی، داستان و خاطره و بالا بردن دانش مدیران ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در این حوزه را از دیگر اهداف برگزاری همایش برشمرد و عنوان کرد: در این مراسم از کتاب “حاتم‌تر از طائی” زندگی‌نامه معلم شهید سردار تقی بهمنی رونمایی می‌شود.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi