شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تذکر سفت و سخت شهردار یاسوج به مدیران خود و لغو ابلاغ‌ بعضی‌ها به یک دلیل

به گزارش کرونا از یاسوج نشست ستاد بحران شهرداری یاسوج در حالی برگزار شد که کیوان آشنا شهردار جدید حرف‌های متفاوتی در این نشست زد. شهردار یاسوج در این نشست به همه مدیران خود در شهرداری تاکید کرد که قبل از هر بارندگی معابر و جویی‌های آب از پلاستیک و لاستیک و زباله جمع شود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100003
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۷

کرونا :

تذکر سفت و سخت شهردار یاسوج به مدیران خود و لغو ابلاغ‌ بعضی‌ها به یک دلیل

به گزارش کرونا از یاسوج نشست ستاد بحران شهرداری یاسوج در حالی برگزار شد که کیوان آشنا شهردار جدید حرف‌های متفاوتی در این نشست زد.

شهردار یاسوج در این نشست به همه مدیران خود در شهرداری تاکید کرد که قبل از هر بارندگی معابر و جویی‌های آب از پلاستیک و لاستیک و زباله جمع شود و همه نیروها باید پای کار بیایند تا برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

شهردار جدید یاسوج خطاب به مدیران خود گفت عزم خود را برای خدمت جذب کرده‌ایم اگر نارسایی هم وجود داشته باشد باید ابتدا برطرف شود و اگر نتوانستیم هم باید به مردم بگوییم که ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

شهردار یاسوج اذعان کرد که در سال‌های گذشته نتوانستیم در حوزه دفع آب‌های سطحی خوب عمل کنیم اما امروز وظیفه داریم جاهایی که ممکن است و می‌توانیم در آن جا مشکل را برطرف کنیم برای مثال در کنار بیمارستان جلیل می‌توان مشکل را برطرف کرد اما در جایی مثل شرف آباد حتما باید فکر به رفع مشکل جدول باشیم و باید از ایده و فکر مشاوران دانشگاهی در این زمینه نهایت بهره را ببریم.

وی گفت که در شرف آباد باید جدول اصلاح شود اما در مقابل بیمارستان جلیل می‌توان با احداث کانال عرضی مشکل را برطرف کرد.

تذکر سفت و سخت شهردار یاسوج به مدیران خود و لغو ابلاغ‌ بعضی‌ها به یک دلیل 3

شهردار جدید یاسوج گفت: تنظیف جداول و پاکسازی باید به جد در دستور کار قرار گیرد عمده مشکلات ما در اینجاست باید با میوه فروشانی که جداول را اینگونه کرده‌اند برخورد شود و مماشاتی هم در کار نباشد.

وی افزود: چرا باید به اندازه دو تن سبد بالای مغازه انبار کنند اول تذکر بدهید اگر عمل نکردند جریمه کنید اهرم‌های خوبی هم در دست داریم نباید یک نفر حقوق ۳۰۰ هزار نفر مردم شهر یاسوج را ضایع کند.

گلایه‌های مردم دهدشت از کمبود تجهیزات پزشکی در بیمارستان امام خمینی(ره)
دنبال کنید

کیوان آشنا در ادامه گفت: در حوزه قرنی بازارچه موقتی را مجوز داده‌اید دست فروش سر چهارراه را هم وقتی مورد بازخواست قرار می‌دهیم می‌گویند از من عوارض گرفته‌اند به هیچ وجه نباید این کار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ماشین آلات مهم‌ترین ابزار برای رفع مشکلات هستند گفت: انتظار داریم که ماشین آلات را اورهال کنید تا اتفاقات پارسال رخ ندهد.

آشنا افزود: در حوزه ترافیک بخشی از معابر ما در فصل بارش‌ها دچار مشکل می‌شوند آن هم به دلیل شیب تند آنهاست مثل برنامه و بودجه و ارم‌ها که باید برای رفع آن مشاور بگیریم و از نظر دانشگاهیان استفاده کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه به قولی تعداد ۹۸۰ نفر نیرو در شهرداری کار می‌کنند گفت: اگر تنها ۱۰۰ نفر نیرو پای کار باشند می‌توان تمامی مشکلات را برطرف کرد اما درب هر اتاقی را که می‌زنیم می‌گویند نیرو نداریم!! پس این نیروها در شهرداری چه کاره‌اند از این پس ابلاغ هر کسی را که در هر واحدی کار نکند لغو کرده و به واحد دیگری خواهد رفت.

آشنا خطاب به مدیران خود در شهرداری یاسوج گفت با کسی مماشات نکنید از نیرو باید کار بکشید پسرخاله و دخترخاله در شهرداری یاسوج معنایی ندارد هر کسی کار نکند قاطعانه برخورد می‌کنیم.

وی در پاسخ به مسئولان حوزه نقلیه که می‌گفتند برای تعمیر برخی از ماشین آلات نیاز به ۷۰۰ میلیون تومان داریم گفت: ما هم به دنبال ماشین آلات جدید هستیم اما باید فعلا با کمترین هزینه همین‌ها را تعمیر کنید تا به مردم خدمت شود.

۲۵۸ هکتار اراضی گچساران از چنگ زمین‌خواران آزاد شد
دنبال کنید

انتهای خبر/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi