جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم عزاداری ۲۸ صفر در شهر سی‌سخت برگزار شد+ تصاویر

به گزارش کرونا از سی سخت،مراسم عزاداری ۲۸ صفر رحلت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمدمصطفی (ص) از محل فلکه الله تا مسجد امام علی (ع) با اجرای برنامه نوحه خوانی و سینه زنی با حضور  امام جمعه شهر سی سخت برگزار شد. حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت ضمن تسلیت به مناسبت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100000
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۶

کرونا :

مراسم عزاداری ۲۸ صفر در شهر سی‌سخت برگزار شد+ تصاویر

به گزارش کرونا از سی سخت،مراسم عزاداری ۲۸ صفر رحلت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمدمصطفی (ص) از محل فلکه الله تا مسجد امام علی (ع) با اجرای برنامه نوحه خوانی و سینه زنی با حضور  امام جمعه شهر سی سخت برگزار شد.

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت ضمن تسلیت به مناسبت رحلت جانسوز پیامبر اکرم و وفات امام حسن مجتبی ع و شهادت امام رضاع گفت:در مدت زمان  ۱۳ سال پیامبری حضرت محمد ص  در مکه شما نمی‌بینید و نخواهید شنید که در این ۱۳ سال اجازه یک روز تشکیل حکومت به پیامبر داده شده باشد،در این مدت ۱۳ سال پیامبر نتوانست حکومت اسلامی را تشکیل دهد و مدام درگیر جنگ های داخلی بود که کفار بر ایشان تحمیل کردند.

امام جمعه سی سخت با اشاره به دلایل هجرت پیامبر از مکه به مدینه گفت:بعد از ۱۳ سال پیامبری پیامبر چه اتفاقی افتاد که هجرت کرد آمدند در بستر ترورش کنند که در این ترور همه قبایل در این خون  دست داشتند واینجا بود که پیامبر از مکه به مدینه آمد،در اولین جمعه حکومت اسلامی  را برپا کرد و اولین نماز جمعه را اقامه کرد.

وی گفت: در مدت ۱۰ سال ۸۳ جنگ بر پیامبر تحمیل کردند و اجازه ندادند که حکومت اسلامی برپا شود ودین خدا را در زمین مستقر کند تا اینکه در ۲۸ صفر پیامبر به دیدار معبود رفت و حکمرانی جامعه باید به امیر المومنین که در روز غدیر بیش از ۱۰۰ هزار نفر با ایشان بیعت کرده بودند می رسید ولی نگذاشتند علی بر تخت حکومت بنشیند و خودشان خلیفه انتخاب کردند و علی را ۲۵ سال خانه نشین کردند.

۵۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد
دنبال کنید

واهبی زاده اظهار داشت:  کمتر از ۵ سال حکومت به حضرت علی دادند که چندین جنگ  در زمان حکومتش برپا کردند تا اینکه در ۱۹ رمضان سال ۶۳ هجری به شهادتش رساندند و بعد از شهادت امام  علی ع امام فروشی کوفیان باعث خانه نشین شدن امامان معصوم ما شد.

واهبی زاده عنوان کرد:امام زمان ع فقط چند دقیقه توانست امامت ظاهری کند و در ظاهر بین مردم باشد،قبل از امامت امام زمان غیبتش شروع شد و تا به امروز در غیبت است.

امام جمعه سی سخت گفت:۴۵ سال انقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است و دشمن شبانه روز سعی می کند نابودش کند که انشاءالله این انقلاب به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) می‌رسد.

واهبی زاده گفت:ابر قدرت انقلاب اسلامی است که عربستان را از حلقوم آمریکا بیرون کشید و به سمت ایران کشاند.منطقه ما گردشگری و اقتصادی است ولی با کشف حجاب مقابله می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم انقلاب را با این مسائل گره بزنند و به اسم گردشگری با بی‌حجابی جولان دهند و باعث ترویج بی‌حجابی شوند.

مراسم عزاداری ۲۸ صفر در شهر سی‌سخت برگزار شد+ تصاویر 8

مراسم عزاداری ۲۸ صفر در شهر سی‌سخت برگزار شد+ تصاویر 9

مراسم عزاداری ۲۸ صفر در شهر سی‌سخت برگزار شد+ تصاویر 10

مراسم عزاداری ۲۸ صفر در شهر سی‌سخت برگزار شد+ تصاویر 11

مراسم عزاداری ۲۸ صفر در شهر سی‌سخت برگزار شد+ تصاویر 12

مراسم عزاداری ۲۸ صفر در شهر سی‌سخت برگزار شد+ تصاویر 13

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi