جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنرانی آزاده جانباز و صاحب اثر ماندگار کتاب پایی که جا ماند

سعید فصیحی اردکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران با بیان اینکه قشر دانشجو در راستای رسیدن به اهداف و آرمان‌های بزرگ نیازمند آشنایی با فرهنگ والای جهاد و شهادت است، اظهار کرد: فضای آموزش عالی با توجه به تبلیغات وسیع دشمن به ویژه در بین این قشر نیازمند نگاهی فرهنگی به مقوله‌های مختلف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9254
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵

کرونا :

سخنرانی آزاده جانباز و صاحب اثر ماندگار کتاب پایی که جا ماند

سعید فصیحی اردکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران با بیان اینکه قشر دانشجو در راستای رسیدن به اهداف و آرمان‌های بزرگ نیازمند آشنایی با فرهنگ والای جهاد و شهادت است، اظهار کرد: فضای آموزش عالی با توجه به تبلیغات وسیع دشمن به ویژه در بین این قشر نیازمند نگاهی فرهنگی به مقوله‌های مختلف مسائل روز بوده که ترویج این نگاه در برنامه‌های اجرایی مراکز آموزش عالی موید تعبیر مدیریت جهادی است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج دانشجویی تاکنون کارهای بسیار بزرگی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن انجام داده است، افزود: در راستای جهت‌دهی به جریان‌های دانشجویی، برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دانشجو به علت انجام کارهای بزرگ، عامل موثری در الگوسازی برای دانشجویان امروز است.

سرپرست بسیج مراکز عالی دانشگاه‌های گچساران و باشت با اشاره به شهدای دانشجو، ادامه داد: هر یک از این شهیدان والامقام در سن و سال‌های متفاوت سرفصل اتفاقات و حماسه‌های بزرگی بوده‌اند که با زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها می‌توانیم علاوه‌بر معرفی آن‌ها، براساس عمل آن‌ها در بین نسل جوان الگوسازی کرد.

فصیحی اردکانی برگزاری یادواره شهدا را موجبات تداوم نظام و راهی جهت شکست توطئه‎های دشمن دانست و گفت: تکریم و گرامیداشت مقام والای شهیدان برای همه ما یک وظیفه بوده زیرا که هرآنچه امروز موجب آسایش و آرامش ماست، مرهون فداکاری و جان‌فشانی‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه شهرستان گچساران دارای ۱۳ شهید دانشجو است، از برگزاری یادواره شهدای ۱۳ شهید دانشجوی گچسارانی خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم روز یکشنبه نهم آذرماه راس ساعت ۱۵٫۳۰ در دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران برگزار می‌شود.

سرپرست بسیج مراکز عالی دانشگاه های گچساران و باشت یادآور شد: این مراسم با سخنرانی آزاده جانباز و صاحب اثر ماندگار کتاب پایی که جا ماند، سید ناصر حسینی برگزار می‌شود.

فصیحی اردکانی با بیان اینکه شهدای دانشجو با عروج از درس علم و دانش به درس جهاد و معرفت، الگوی جوانان عالم دوران معاصر شدند، با تاکید بر ایستادگی این قشر جوان در مقابل تبلیغات دشمن، عنوان کرد: امروز دانشجویان بسیجی باید هشیار باشند که جبهه مبارزه امروز تغییر یافته و جنگ، جنگ نرم و فرهنگی است.

وی پاسداری از خون شهیدان و ارزش‌های مقدس نظام در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری ضروری خواند و عنوان کرد: امروز سنگر محکم بسیج دانشجویی با اقتدار و تفکر والای بسیجی به خوبی در برابر توطئه‌های دشمن ایستاده است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi