چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

هرجایی که به نظام آسیب وارد کند باید جلویش را بگیریم

به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ،حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در آئین تکریم و معارفه بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد در سخنانی با اشاره به این نکته که ،امروز یک نظام جمهوری اسلامی ایران داریم که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49881
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸

کرونا :

هرجایی که به نظام آسیب وارد کند باید جلویش را بگیریم

به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ،حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در آئین تکریم و معارفه بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد در سخنانی با اشاره به این نکته که ،امروز یک نظام جمهوری اسلامی ایران داریم که رنج های بی شماری برای آن کشیده شده تا به این هدف رسیده است و شکوه و عظمت آن را همه مشاهده می نمایند،اظهار کرد: بحمدالله جمهوری اسلامی ایران به نقطه ای رسیده که یکی از پایه های آن عدالت است. اندیشه و آرمانهای آن بسیار بلند است و ما به آینده جهان می اندیشیم.

وی افزود: این انقلاب ثمره ی خون شهداست که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس بخاطر آن رنج ها برده اند.

هرجایی که به نظام آسیب وارد کند باید جلویش را بگیریم 3

نماینده ی مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که،به برکت خون این شهیدان، برکت بزرگی در جهان، برای اسلام ایجاد شد،تصریح کرد:این خون ها بستر بسیار خوبی ایجاد کرد که هیچ کاری ثمره این خونها را، نداشته است و عظمت بزرگی خلق کردند. این بستر برای تلاش  و زحمت فراهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اظهار این که ،هرجایی که به نظام آسیب وارد کند باید جلویش را بگیریم، به همکاری همه سازمان ها با اداره کل بازرسی استان تأکید کرد و افزود: همه دستگاهها با بازرسی استان و کشور همکاری بکنند. اگر دلسوز مردم و نظام و کشور هستیم باید یک مدیریت صحیح داشته باشیم و بازرسی باید به گونه ای باشد که آبروی افراد حفظ شود. تلاش کنیم که انسان ها آسیب نبینند. وقتی مسئولیت پذیرفتیم باید کارمان را انجام دهیم.

برنامه‌های شاخص هفته بسیج در بوشهر اعلام شد
دنبال کنید

امام جمعه یاسوج در پایان گفت: امروزه نظام استکبار تلاش میکند نظام جمهوری اسلامی ایران ناکارآمد جلوه دهد و باید تلاش کنیم که در باب رضایت مردم و نظام گام برداریم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi