جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دلیل اقتدار کشورمان نیز همین سند های زنده است

در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابا الفضل‌ العباس(ع) و روز جانباز به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی امام جمعه قلعه رئیسی به همراه رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه با حضور در منازل تعدادی از جانبازان از فداکاری، صبر و ایستادگی ایثارگران تجلیل کردند. حجت اسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47944
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱

کرونا :

دلیل اقتدار کشورمان نیز همین سند های زنده است

در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابا الفضل‌ العباس(ع) و روز جانباز به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی امام جمعه قلعه رئیسی به همراه رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه با حضور در منازل تعدادی از جانبازان از فداکاری، صبر و ایستادگی ایثارگران تجلیل کردند.

حجت اسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی با حضور در منازل جانبازان ضمن گفتگو با آنان و کسب اطلاع از شرایط زندگی و درمان، از ایثارگری و مجاهدتهای آنان قدردانی کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امروز در عیادت از این جانبازان گفت: جانبازان سندهای زنده و ذخیره انقلاب اسلامی هستند که ایران اسلامی را به دنیا معرفی می‌کنند.

وی افزود: این سند های زنده به دنیا می گویند که در ایران اسلامی مردمی هستند که به راحتی برای دفاع از اسلام و انقلابشان از جان خود می گذرند و دلیل اقتدار کشورشان نیز همین است.

وی گفت: این افراد برای آزادی، استقلال و دموکراسی واقعی از جان خود گذشتند و البته جان نثاری‌ها و استقامت آنها قابل وصف نخواهد بود.

وی افزود: بعضی از این عزیزان نزدیک به ۳۰ سال است با سختی هایی باور نکردنی و دردهای طاقت فرسا دست و پنجه نرم می کنند اما با نشاط زندگی خود را ادامه می دهند.

شریعت رئیس بنیاد شهید کهگیلویه همه مردم ایران را مدیون جانبازان دانست و گفت: هرگز با هیچ تقدیر دنیایی نمی توان از جانبازان تشکر کرد و فقط پاداش واقعی آنها نزد خداوند است.

گفتنی است، حجت‌الاسلام صلواتی  از سید سیف‌الله موسوی نصر، علی قلی پردل و مندنی نیکوکاری از جانبازان دوران دفاع مقدس عیادت کرد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi